Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, marcin_o23 napisał(a):

z tego co wiem w ASO tylko 1l - koncentrat

Nie masz racji.. 1litr ale gotowa mieszanka. (Zdjęcie powyżej) Od lat tylko taki płyn chłodniczy używam... :cygaro:

Edytowane przez NelsonPL
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 godziny temu, pelonek1 napisał(a):

Tak, ale ja pisałem o ORI bo przecież do ULTRA nic innego nie można wlać :wink:

 

A no jo, masz rację, zapomniałem się.... :hi:

  • Smutek 1
Opublikowano
18 godzin temu, NelsonPL napisał(a):

Ja nic nigdy nie rozrabiam itd  Kupuje gotowy oryginalny płyn chłodniczy  G12 EVO  w ASO  Pytam bo chce wiedzieć ile litrów wchodzi do układu. Jako ciekawostkę dodam że płyn 1litr kupiony w ASO Audi kosztuje 94 zł a ten sam identyczny ale kupiony w ASO  Skody kosztuje 1litr niecałe 40 zł :P 5 litrów (ASO Skody)  coś koło 150-170 zł

Jaja z tymi cenami w ASO. :facepalm:

dddddsssssss (2).jpg

 W serwisie nie powiedzieli ile płynu wchodzi?

Opublikowano
19 godzin temu, vertus69 napisał(a):

 W serwisie nie powiedzieli ile płynu wchodzi?

Noo nie ASO Google nie wiedziało . On od lat kupuje tylko taki płyn i tylko w ASO jak wszystkie części tylko dziwna sprawa zawsze pyta o wszystko zwykłych Polaczków na forum i zawsze zdjęcia wrzuca z neta . Brak słów 

Opublikowano
W dniu 26.04.2022 o 16:48, NelsonPL napisał(a):

Wymieniam tą uszczelkę komory silnika. (foto)

nie tą uszczelkę tylko tę uszczelkę panie mondry, jak już poprawiasz kolegów z poprawnej pisowni

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam :hi:musze wymienić rurę wydechową od ogrzewania postojowego bo przy demontażu dosłownie się posypała:facepalm: musze zamówić ale nie wiem jaki długi podpowie ktoś?

Opublikowano

 Ktoś może wie czy soczewka Hella Evox-R 2.0 pasuje p&p do B8 lift czy trzeba coś rzeźbić ?

 

Opublikowano
7 godzin temu, marky2552 napisał(a):

 Ktoś może wie czy soczewka Hella Evox-R 2.0 pasuje p&p do B8 lift czy trzeba coś rzeźbić ?

 

Zrób bi LED od razu napisz do @KoJ@K on ogaryna lampy i powi ci co i jak

Opublikowano (edytowane)

biled na chwilę obecną to dla mnie za duży koszt. moje świecą okej ale chciałbym się pobawić aby świeciły ciut lepiej ,a evox-r 2.0 to koszt 350-400 zł a biled to ponad 2 tyś trzeba liczyć. Patrzyłem gdzieś na zagranicznym forum na temat tych soczewek wiem że się da i trzeba coś lekko przyciąć ale opis nawet z tłumaczeniem jest trochę zrozumiały a trochę tak nie za bardzo w niektórych momentach :lol:.

 

Druga sprawa czy odma o numerze 06H 103 495J zamienia się na numer 06H 103 495AK ?

Edytowane przez marky2552
Opublikowano
14 minut temu, marky2552 napisał(a):

Druga sprawa czy odma o numerze 06H 103 495J zamienia się na numer 06H 103 495AK ?

 

jo

  • Dzięki 1
Opublikowano

Nie wejdzie w normalny stelaż evox. Chyba ze po jakiś tam rzeźbach to może i by weszło, ale sam osobiście nie bawiłem się w to, bo zakladalem biled.

Opublikowano

okej, a może coś innego tam wchodzi bez jakiś przeróbek większych ? 

Opublikowano

Niestety, bez rzeźbienia nic nie wciśniesz, wszystko inne ma nie pasujące otwory, są inaczej odsadzone itp. 

Opublikowano

Znajdzie się jakiś spec od geometrii zawiasu? :decayed:

 

Zawias standard, nowe opony. Przyszła zima, przyszła pora wymiany opon. Okazało się, że prawa przednia jest trochę "zebrana" od wewnątrz. Dodam, że kilka dni temu obniżyłem go na zestawie Eibacha, także geo była robiona już po obniżaniu. Usłyszałem, że tak musi i może być i nie ma możliwości ustawienia tych parametrów "lepiej".

 

image.png.eeca1d8723fe55a53ad3518954d66fda.png

 

Druga sprawa - kręcąc kierownicą na postoju (na piaszczystym, śliskim podłożu) w prawo, czuć i słychać podstukiwania na kierownicy. Na szarpakach wzór. Pomysły? :D

Opublikowano
35 minut temu, R4xx napisał(a):

Druga sprawa - kręcąc kierownicą na postoju (na piaszczystym, śliskim podłożu) w prawo, czuć i słychać podstukiwania na kierownicy. Na szarpakach wzór. Pomysły? :D

 

Mam to samo, glownie na parkingach podziemnych gdzie miejsca pomalowane sa farba. Czesciej zdaza sie na letnich oponach (szerokosc 245) niz na zimowych (225).

 

Zobacz tutaj:

https://a4-klub.pl/topic/321148-drgania-kierownicy-przy-obracaniu-na-postoju-tylko-na-wolnych-obrotach/

 

  • Dzięki 1
Opublikowano
29 minut temu, DareQ napisał(a):

 

Mam to samo, glownie na parkingach podziemnych gdzie miejsca pomalowane sa farba. Czesciej zdaza sie na letnich oponach (szerokosc 245) niz na zimowych (225).

 

Zobacz tutaj:

https://a4-klub.pl/topic/321148-drgania-kierownicy-przy-obracaniu-na-postoju-tylko-na-wolnych-obrotach/

 

 

Trochę enigmatyczny ten temat. Bawiłeś się z wymianą tego przewodu? 

Opublikowano

Jaki uchwyt do telefonu polecacie?:cygaro:

Tylko i wyłącznie z instalacją w kratce nawiewu.:cygaro:

Cena nie gra roli. Najlepiej jakiś wypasiony bo to do ULTRA:P

Opublikowano
19 minut temu, NelsonPL napisał(a):

Jaki uchwyt do telefonu polecacie?:cygaro:

Tylko i wyłącznie z instalacją w kratce nawiewu.:cygaro:

Cena nie gra roli. Najlepiej jakiś wypasiony bo to do ULTRA:P

Wejdź na Allegro, wyszukiwane, uchwyt do telefonu i zaznacz, cena od najwyższej i tam będzie jeszcze opcja Ultra i już gotowe:thumbup1:

  • Haha 2
Opublikowano
8 godzin temu, R4xx napisał(a):

Znajdzie się jakiś spec od geometrii zawiasu? :decayed:

 

Zawias standard, nowe opony. Przyszła zima, przyszła pora wymiany opon. Okazało się, że prawa przednia jest trochę "zebrana" od wewnątrz. Dodam, że kilka dni temu obniżyłem go na zestawie Eibacha, także geo była robiona już po obniżaniu. Usłyszałem, że tak musi i może być i nie ma możliwości ustawienia tych parametrów "lepiej".

 

image.png.eeca1d8723fe55a53ad3518954d66fda.png

 

Druga sprawa - kręcąc kierownicą na postoju (na piaszczystym, śliskim podłożu) w prawo, czuć i słychać podstukiwania na kierownicy. Na szarpakach wzór. Pomysły? :D

Zbieżność przód i tył tez masz  słabo ustawioną. Nie wierze, ze nie są w stanie ustawić zbieżność  w tolerancji. Przód prawy masz przekroczony ale delikatnie, według nich jest oko bo sumarycznie wychodzi w tolerancji.  Tył lewy do poprawy bo tam już większa różnica. Widać ze kat na prawym przednim jest mniejszy jak lewy wiec według zasady powinna lewa strona być zjechana ale bez przesady. Aby rwało oponę to musza być niezłe negatywy na camberach.  Jak robiłeś obniżenie to fakt będzie się rozjeżdżał. Czasami na katy pomaga wymiana wahaczy bo tuleje są zmęczone i nie są tak sztywne jak nowe. Według procedur to każda ingerencja w zmianę kół, wymiany w zawieszeniu wymaga korekty ustawień ;) nastawy najlepiej na nowych gumach robic. Przed ustawieniem koła wszystkie na to samo ciśnienie trzeba ustawić u najlepiej zrobić ustawienie z balastem za kierownica :) ale tego tez nikt nie praktykuje. Cienienie może miałeś niskie w prawym i ci bardziej je dojechało od wewnątrz ? 

Opublikowano
3 godziny temu, FroS-t napisał(a):

Wejdź na Allegro, wyszukiwane, uchwyt do telefonu i zaznacz, cena od najwyższej i tam będzie jeszcze opcja Ultra i już gotowe:thumbup1:

Przeczytaj jeszcze raz to może zrozumiesz pytanie.:grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...