Pieterb Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 33 minuty temu, przem8 napisał(a): Nie panikuj, dobrze jest. nie, nie panikuję bo auto śmiga chciałem tylko potwierdzenia
Patrykbfb Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Też mam 3 w bfb jeżdżę tak 4 lata rozrząd przód tył nowe przed wymianą również 3 było
pelonek1 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 3 godziny temu, Pieterb napisał(a): w grupie 093 mam teraz 3 stopnie a przed zdaje się że było 2 Było dobrze i jest dobrze bo mieści się w granicy tolerancji czyli od -3 do +6. 1
KingRaider Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Pacjent 1.8t BFB Potrzebuję podpowiedzi, bo już nie mam pomysłów. Aktualnie mam założony jakiś chyba chiński napinacz bez oznaczeń, auto nie trzeszczy chodzi cicho rano tez nie ma problemów, 3 tygodnie temu na ustawieniu wałka było -7 -8, aktualnie jest -10 -11, wymieniłem łańcuch i ślizgi i dalej jest to samo, przestawiłem ząbek na pasku do przodu i się poprawiło na +5+6, czyli jakby żabek paska zmieniał 16 stopni ustawienie, ale dalej mi nie pasuje że nie jest na znakach niby jest 16 rolek, ale czyżbym źle liczył ? Proszę o policzenie ze mną Edytowane 29 Marca 2023 przez KingRaider
KubaS1888 Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) U Mnie jest tak. Post wyżej masz że tolerancja to od -3 do +6 Edytowane 29 Marca 2023 przez KubaS1888
KingRaider Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 A jakie powinny byc oznaczenia wałków w BFB ? bo ja mam na wydechowym J, a na ssaku AG ?
strazak93 Opublikowano 29 Marca 2023 Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Nie zawsze znaki wychodzą idealnie przy łancuchu, zazwyczaj jeden jest przestawiony, ważna jest ilość ogniw łańcucha, trudno ze zdjęć to określić, ale o ile ilość ogniw może się zgadzać, to raczej ustawienie na znakach nie zabardzo, pytanie jak było na starym łańcuchu,u mnie jest jak na zdjęciu, synchronizacja 0-1 CF Edytowane 29 Marca 2023 przez strazak93
KingRaider Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Opublikowano 1 Kwietnia 2023 U mnie po powrocie do walków z Bfb jest idę super, znaczy 90 - 1, 93 +1, ale rozrzad na pasku nie jest nowy
adam1974 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 (edytowane) Czesc. W moim bex od jakiegos czasu slychac miedzy silnikiem a grodzia nietypowy dzwiek: Czytajac czesc tego tematu mozna obstawic napinacz. Lancuszek firmy Swag wymieniony ponad 20 tys km do tylu. Prosze o pomoc w ustaleniu czy to faktycznie napinacz. Jesli tak to kupuje w aso napinacz starego typu 058109217B i poprawiam w sofcie. Zeby nie bylo za latwo to troche histori przytocze. Slupek wymieniony,majac go na zewnatrz posprawdzalem co trzeba,smok wyczyszczony ,ogledziny lancuszka i napinacza.rozrzad nowy. Napinacz-zamiennik jakis , wiec wlozylem swoj z mojego silnika,do tego nowy lancuszek.Ale zauwazykem pozamieniane mostki walkiw rozrzadu,odwrotnie pozakladane. Z uwagi ze na tych pozamienianych mostkach auto krotko jezdzilo z rada forumowiczow ulozylem je w wlasciwych miejscach. I teraz albo sie jakis mostek przyciera z tylu lub to napinacz. Olej motul co 8-9tys a przed wymiana ,plukanka LM. Sprawdze cisnienie okeju tylko miernik przyjdzie. Edytowane 25 Kwietnia 2023 przez adam1974
przem8 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 (edytowane) Ten dźwięk zanika jak się trochę rozgrzeje? Ja miałem identyczny dźwięk przy oberwanym wkładzie kata, a też myślałem, że to napinacz. Edytowane 25 Kwietnia 2023 przez przem8
adam1974 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Zapomnialem dodac ze silnik jest po chipie u gregora ale to chyba w 2020roku. 226km. i ok 340 niutkow. Katalizotar mam wywalony. To jest zawsze po nocnympostoju jak i czasem jak postoi troche. Zdazalo sie ze i jadac po odpaleniu czasem bylo slychac przez kilja minut,,ale to ustapilo. Okrojony napinacz w aso ok 950,kilka miejsc obdzwonionych-okolice katowic, i nikt z programu nie usuwa sterowania tym napinaczem. Nawet nie slyszeli o czyms takim.
przem8 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 (edytowane) Sprawdź czy to czasem nie combi zawór hałasuje jeszcze, chyba że też już usunięte. Godzinę temu, adam1974 napisał(a): Nawet nie slyszeli o czyms takim. Jak to mówią w d*pie byli i gówno widzieli. Zdalnie zrobi to kilka osób z forum. Ja jeżdżę na zamienniki febi bez zmiennych faz i nic się nie dzieje, a kosztuje 3x mniej. Zrobiłem na nim ponad 60tys. Edytowane 25 Kwietnia 2023 przez przem8
soul87 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Godzinę temu, adam1974 napisał(a): Zapomnialem dodac ze silnik jest po chipie u gregora ale to chyba w 2020roku. 226km. i ok 340 niutkow. Katalizotar mam wywalony. To jest zawsze po nocnympostoju jak i czasem jak postoi troche. Zdazalo sie ze i jadac po odpaleniu czasem bylo slychac przez kilja minut,,ale to ustapilo. Okrojony napinacz w aso ok 950,kilka miejsc obdzwonionych-okolice katowic, i nikt z programu nie usuwa sterowania tym napinaczem. Nawet nie slyszeli o czyms takim. Ciekawe mogę usunąc zdalnie jak coś. Aczkolwiek , ten dzwiek troche przypomna mi nieszczelność na kolektorze wydechowym.
adam1974 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Zawor kombi z tego co pamietam wywalony razem z pompa sai. Jesli mialbym kupic napinacz to ori z uwagi ze chce tym autem pojezdzic. Co do zmiany programu to sie odezwe jakby co bo tu chyba trzeba kupic dodatkowe „urzadzonko”. Nieszczelnosci nie zauwazylem,poza tym gdyby bylo nieszczelne to by dzwiek byl ciagle a tu znika.
przem8 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Nie masz racji. Przy niewielkim wypaleniu uszczelki jak się rozgrzeje to dźwięk zniknie.
soul87 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Dokładnie, a dwa, te kolektory czasami sie potrafią odkrecić same z siebie. Sprawdz to, moze warto zamiast pchac sie w napinacze.
Shhaddoww Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Wywalenie napinacza z softu to pikuś. Sam wywalałem.
adam1974 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Po robocie reka kolo kolektora i nic nie dmuchalo.Ale wieczorem majac chwilke jeszcze raz sprawdzilem i jak koledzy pisaliscie-dzwoni uszczelka kolektora wydechowego.Przytrzymalem ja i cisza,puszczam brzeczy,lapie za nakretke kolektora i luzna. Fajnie jest ze to forum zyje,ze sa tu geniusze.Dziekuje za cenne i trafne porady,sam bym tego nie sprawdzal bo uszczelka nowa byla,tylko nakretki stare a powinny chyba byc zalozone nowe.Czasu i kasy dzieki Wam zaoszczedzilem,Dziekuje:) Czy wystarczy dokrecic czy powinno sie nowa uszczelke pod kolektor zalozyc bo byc moze tam ja wydmuchalo?
Bruh_Bro Opublikowano 25 Czerwca 2023 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Cześć, mam podobny problem co kolega @adam1974 tylko u mnie chyba gorzej napierdziela i myślicie, że to już ewidentnie słychać napinacz czy na początku najbezpieczniej przeczyścić smok, sprawdzić kolektor i kata? 10 sekund po tym filmiku dźwięk ucichł, ale zaniepokojenie przy każdym odpalaniu na zimnym zostało 😕
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się