zaba84 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Gniazda jak to mówią były lekko wybite. Miały minimalne ranty które przytarłem papierkiem żeby uszczelniacz się nie podwinął ... Ale z tego co wiem to podobno standard ...
KoJ@K Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Ostre krawedzie trzeba bylo zrobic calkiem na gladko. A filtr paliwa w jakim stanie?
zaba84 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Krawędzie zostały przetarte drobnym papierkiem że było ok.... Filtr paliwa wymieniałem ok 10tyś temu (w zeszłym roku)
MAT1000 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Panowie, czy ten zestaw uszczelniaczy będzie idealny do 1.9TDI BRB ? Źródło też dobre ?http://allegro.pl/oringi-uszczelki-pompowtryskiwacza-1-9-tdi-bosch-i5188547440.html Edytowane 4 Września 2016 przez MAT1000
Radex121 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Panowie może pytanie nie w tym temacie ale niechce zakładać nowego. Mam zdemontowane pompki jutro jadę je sprawdzić do zakładu ( tylko sprawdzenie) i mam takie pytanie gdy zdemontowałem te pompki rozpylacze na końcu są strasznie uwalone tak jak by zaschnięte spaliny jest to normalne czy raczej jest coś na rzeczy ? np olej w ropie ?
greg2505 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 to normalne ,jak by któraś była czyściutka to wtedy podlewa
Radex121 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 to normalne ,jak by któraś była czyściutka to wtedy podlewa
albi281 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Witam.Panowie ostatnio skasowałem swojego AJM-a i muszę coś kupić.Myślę o Małyszu i mam na oku 2004r. 1.9 131 km. oznaczenia silnika nie znam czy podpinając vaga na statycznych sprawdzę pompki?Przeczytałem dokładnie 25 str. tego tematu i wydaje mi się że tak: 13 blok ,18 i 23, nie kumam tylko na co zwrócić uwagę w 18 bloku. Dalej turbo blok 11 nie pamiętam jakie wartości są ok. I blok 4 synchro wałka tu jasna sprawa. I jeszcze kabel mam za 25 zł z moim ajm 2001 r łączył się ze wszystkim ,nie wiem czy tu nie trzeba z szyną can. Waham się jeszcze nad a6 2003r z tym samym silnikiem,czy sprawdzać te same bloki? Podrzuci ktoś jakieś instrukcje?Z góry dzięki.
kamil-vag Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Wystarczy poszukać wszystko jest na forum: - 1.9 TDI PD - Wymagane wartości w VCDS: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/382269-wymagane-wartosci-w-blokach-pomiarowych-dla-19-tdi-pd/ - 1.9 TDI PD - Diagnostyka pompowtrysków: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/382742-diagnostyka-pompowtryskow-vag-comvcds/ - 1.9 TDI PD Jakie kanały logować: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/383058-jak-poprawnie-wykonac-logi-w-tdi-pd-za-pomoca-vag-com-vcds/ Jak będzie skrzynia 6B to AVF jak 5B to AWX - kabel wystarczy dla diagnozy parametrów silnika Co do turbo - wartość actual ma się pokrywać z wartościami spec boos pressure, tzn ciśnienie aktualne ma podążać za zadanym bez większych odchyłek, ale jedynie analiza logów na spokojnie pozwoli Ci ocenić pracę turbiny... możesz zrobić basic settings po rozgrzaniu auta grupy 003 i 011, sprawdzisz pracę sztangi turbiny i działanie zaworu EGR...
Tub Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Cześć, od pewnego czasu w moim Audi zaczęło się dziać coś niepokojącego (zaczęło się tak dziać przed sylwestrem jak była temperatura minusowa). Po przejechaniu parę kilometrów, zaświeciła się kontrolka ESP. Zgasiłem i zapaliłem samochód, kontrolka zniknęła. Kilka km później znowu to samo, tyle, że zaczęło trzepać całą budą do 2 tys obrotów i silnik działa na 3 cylindry. Podpięliśmy pod komputer, pokazało, że chodzi o pompowtrysk. Wczoraj jak się trochę ociepliło, przejechałem spokojnie ponad 20 kilometrów i nic się nie działo. Dzisiaj po nocy znów to samo. Czasem dzieje się tak nawet od razu po odpaleniu auta. Macie może pomysł co to może być oprócz pompowtryskiwacza nr 1 ? Myślałem jeszcze, czy przypadkiem przez te mrozy w paliwie nie pojawiło się za dużo parafiny i samochód wariuje lub gdzieś na wiązce jest jakieś przebicie (wtyczki sprawdzaliśmy, wszystkie były na swoim miejscu). Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
kamil-vag Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zrzuć pokrywę zaworów i podoginaj konektorki od pompowtrysków na początek... Sprawdzałeś jakie daje dawki ta pompka i jakie ma bipy ? Jak coś to VAG kanały 013, 018, 023 do zalogowania...
Tub Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Nie, nie sprawdzałem. Dodatkowe info jeszcze mogę dać, że od czasu do czasu na FISie pokazuje mi się kontrolka OIL SENSOR, zapika ze dwa razy i znika. W ogóle jeśli pompka byłaby walnięta, to zapalałoby się ESP na desce ?
kamil-vag Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 6 minut temu, Tub napisał: W ogóle jeśli pompka byłaby walnięta, to zapalałoby się ESP na desce ? Tak.
piotrsob1 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 6 godzin temu, Tub napisał: ............. Podpięliśmy pod komputer, pokazało, że chodzi o pompowtrysk................................. Jak już podpinasz auto to zanotuj chociaż numer błędu i podaj tutaj, albo zrób zdjęcie czy screena z ekranu i daj linka Jasnowidzów tutaj raczej nie ma , tak to możemy tylko zgadywać że nie kontakci na wtyczce pierwszej pompki 4 godziny temu, Tub napisał: W ogóle jeśli pompka byłaby walnięta, to zapalałoby się ESP na desce ? Jak pompowtryskiwacz nie pracuje to sterownik silnika to "widzi" po braku przyrostu kątowej prędkości wału korbowego na tym cylindrze i zaświeca ESP Najczęstszą przyczyną takiego stany rzeczy , szczególnie na pierwszym cylindrze są wyrobione od wibracji konektorki elektrycznego przyłącza pompki, a samej pompce raczej nic nie dolega
michcio1985 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Tym bardziej że pompka nie pada z dnia na dzień. A jak juz padnie to kaplica jest caly czas.
Marcin850527 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam. Zerknie ktoś? i coś doradzi:( Po odpaleniu rano: http://vaglog.pl/log-013_018_023_vg848v.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log-013_018_023_rvd7LL.html Statyczne http://vaglog.pl/log-013_sXO2Aa7.html http://vaglog.pl/log-018_VQ7agq8.html http://vaglog.pl/log-023_Wf543.html
Tajfun211 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Dnia 3.08.2016 o 21:13, kamil-vag napisał: Automor: 038103714A SCHRAUBE 3.68€ (15.87PLN) - ale to są już groszowe sprawy Tyle, że w getem długie oczekiwanie, a Automorze szybciej jest. Czy ten sklep Automor dalej istnieje?
jacekbalcerzak Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 siema, jak myślicie, mam na 1 cylindrze zbyt duze wartości, czyli wychodzi na to ze wtrysk leje lub jest na wykończeniu juz? Silnik dobrze pali, wymieniane byly uszczelnienia wtrysków, regulowałem je, oleju silnik wgl nie bierzehttp://vaglog.pl/log_280361.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się