Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam powiedzcie mi na pelnym fisie gdzie pokazuje spalanie pokazuje też jakiś czas tak choćby zegar idzie to jakoś ustawić?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zapytaj jeszcze raz, tym razem po polsku to Ci odpowiem.

Opublikowano

Witam powiedzcie mi na pelnym fisie gdzie pokazuje spalanie pokazuje też jakiś czas tak choćby zegar idzie to jakoś ustawić?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

manetką musisz przestawić co ci fis wyświetla. moze być czas jazdy (chyba), spalanie chwilowe, spalanie srednie i zasieg

Opublikowano

Może być czas jazdy tylko to się nie zeruje cały czas leci

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Może być czas jazdy tylko to się nie zeruje cały czas leci

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Jak to się nie zeruje?
Opublikowano

Nie zeruje

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Reset przytrzymaj to sie wyzeruje

Opublikowano

Rnse bez can gateway montujesz - podpinasz cany z niego i przekaźnika multifunkcji pod Can display w szarej wtyce ( pin 5 i pin 6 )

Teraz pozostaje kwestia czy licznik będzie współpracował bez problemów z navi

no właśnie w tym sęk czysię skomunikuje a cangatwey chce dodać żeby było jak się z nawi połączyć

założę może nowy watek poświęcony tylko temu modowi żeby tu nie śmiecić więcej więc może podsuniesz jakieś pomysły wrazie czego. zostaje jeszcze kwestia podświetlania, wyłączania się i prędkości bo te rzeczy ida po CANie w B6 a B5 nie..

Opublikowano (edytowane)

W rns diagnostyka jest po lini K , gateway nie potrzebny.

Jak podepnie can display z licznika to info pójdzie do radia /navi. Ludzie zakładają Concert cd i podciagają cany i chodzi.

Przy rnse problemem jest soft licznika - jest o tym na forum

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Co do RNS-E i zegarów jest tak:

Soft poniżej D12: jest wszystko prócz info z RDS, navi się pokazuje, nawet BT jak dobrze pamiętam się wyświetla.

Soft powyżej D12: mamy pełną komunikacje.

Jeśli kupi się zegary z wyższym softem , a nie mamy wersji zgodnej ze swoim autem, można wgrać niższą wersje np. D09 i wszystko będzie działać. Warunkiem jest żeby zegary fabrycznie miały minimum D12.

Opublikowano

TPosejdon na twoim miejscu założyłbym kierownicę multifinkcję A6 C5 polift , jak masz automat to jeszcze z przyciskami tipa.

Opublikowano

kiere mam z multi bez automata za to podgrzewaną i z obsługą telefonu bo i telefon w łokciu ( do wywalenia i tak więc pomijam) .Dlatego nie zależy mi na jej wymianie . na rds na fisie w sumie mi nie zależy. zegary mam z S4 2000 elektroniczny zegarek wersja D09 co do CANów to pozostaje kwestia podświetlania prędkości i sygnału + po stacyjce bo w RNSe idzie to po CANie ponoć.

Opublikowano

No dokładnie tak jest - podpinasz cany z rns do licznika , tak samo wymieniasz przekaznik od multifunkcji na taki z can i podciągasz do niego te same cany

Potem adaptacja kanału 62 w liczniku żeby wiedział że jest navi

Opublikowano

adaptacje juz mam zrobiona bo mam navi RNS d . wywale tylko telefon z podłokietnika bo pod rnse wrzuce sobie BT

czyli nie będzie problemów z podświetlaniem prędkością i + po stacyjce ? pójdzie to CANami z licznika do NAVI ?

Opublikowano

Tak ale musisz wywalić tmc i połączyć cany

Opublikowano (edytowane)

wiem i tak jest zbędny i z antenami zrobić porządek bo i do tunera TV jeszcze są... ale ideowo temat do oganięcia w takim razie.. będzie brak tylko wyświetlania RDS na fisie reszta ruszyć powinna.Dzięki za naświetlenie sprawy. wszystko leży czeka tylko się wziąć za robotę teraz

a propo anten nie orientujesz sie jak zantena DIWERSY w RNSE? to jest jakaś zespolona zdaje się..

Edytowane przez Tposejdon
Opublikowano

witam.

po paru dniach czytania i szukania mam już przekrwione oczy :(

jak już coś znalazłem klikam w link i :kwasny: błąd 404 :facepalm:

szukam wsadu do licznika vdo 8d0 920 980 J

fajnie by było jakby pasował do benzyny EU

byłbym wdzięczny za ten pliczek bin :hi:

Opublikowano

Przecież 980J to diesel anglik. Jak chcesz mieć benzynę Eu to najlepiej przerobić ten wsad

Opublikowano (edytowane)

Nom właśnie kombinuje. Znalazłem pare informacji na forum a6, które kody podmieniać.

a to przerobiony wsad:

https://drive.google.com/file/d/0B2UW5l-wh8FpZnhwV0pUZUkwWTQ/view?usp=sharing

Edytowane przez piter_swisio
Opublikowano

możesz dać linka do tych info z a6, chętnie poczytam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...