Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Ja przejechałem na komplecie SKV około 50k km co uważam za ok wynik jak na wahacze za 500zł. Obecnie 600zł z wysyłką od dystrybutora z forum, ale zastanawiam się czy nie lepiej wziąć regenerowane z regum... A może coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziś właśnie skończyłem wymieniać zawieszkę z SKV na SKV. Poszedł prawy banan, sworzeń trzymała tylko guma. Prawe górne troszkę już popuszczały, lewa końcówka kierownicza poszła, też tylko guma trzymała sworzeń, i lewy banan też luz. 46tyś przebiegu. Zobaczymy na drugim zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Słaba jakość jak tylko tyle wytrzymały. Mogłeś kupić coś lepszego, bo tak znowu za nuecałe 50 kkm wymiana.

No nie jest to jakoś specjalnie zadowalający wynik dla mnie, a już na pewno dla osób, które korzystają z usług mechanika, ponieważ wahacze 600zł, mechanik 600zł, zbieżność 200 i już mamy 1400zł, a wynik 50kkm to du*y nie urywa. Może poprzedni komplet był jakiś trefny, nie wiem. Postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tej firmie, jeżeli padną, to wlecą regenerowane reguma Druga sprawa coś ciasno spasowane są, kierownica ciężko chodzi, a skręcałem wszystko na opuszczonym samochodzie z wyczuciem. Poprzedni komplet był trochę luźniejszy Mam nadzieję, że szybko to minie, bo to ciągła walka z samochodem. Po wyjęciu z opakowania nie mogłem ruszyć sworznia. Fakt, jeszcze geometria, zobaczę czy się coś poprawi, ale nie sądzę, żeby aż tak dużo dała :)

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat kwestia sworzni, już to zgłaszałem Dystrybutorowi, że są one zwyczajnie zbyt mocno zaprasowane lub zbyt lekko, bo miałem dużą różnicę między dwoma sztukami i finalnie zostawiłem jedną sztukę starą, która nadal nie miała luzów i sztywniej chodził sworzeń jak w nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Langista napisał:

To akurat kwestia sworzni, już to zgłaszałem Dystrybutorowi, że są one zwyczajnie zbyt mocno zaprasowane lub zbyt lekko, bo miałem dużą różnicę między dwoma sztukami i finalnie zostawiłem jedną sztukę starą, która nadal nie miała luzów i sztywniej chodził sworzeń jak w nowej.

Ja mu też to potwierdzę, choć nie wiem, czy to coś da. Moim zdaniem powinny chodzić trochę ciężej od starych, ale nie aż tak, że jak skręce kierownicę i ją puszcze, to zostaje w tej pozycji :) tak być nie powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, szpakuziom napisał:

Ja mu też to potwierdzę, choć nie wiem, czy to coś da. Moim zdaniem powinny chodzić trochę ciężej od starych, ale nie aż tak, że jak skręce kierownicę i ją puszcze, to zostaje w tej pozycji :) tak być nie powinno.

No to Ci powiem, że z regenerowanymi Regum jest to samo. Wymieniałem kilkanaście dni temu komplet. Teraz jest trochę lepiej, ale na początku była masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, whyduck1 napisał:

No to Ci powiem, że z regenerowanymi Regum jest to samo. Wymieniałem kilkanaście dni temu komplet. Teraz jest trochę lepiej, ale na początku była masakra.

No to trochę lipa. Ja mam servotronic, to do 30km/h jest jakoś w miarę, ale powyżej jak układ się utwardzi, to jakbym po 5 piwkach jechał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, whyduck1 napisał:

No to Ci powiem, że z regenerowanymi Regum jest to samo. Wymieniałem kilkanaście dni temu komplet. Teraz jest trochę lepiej, ale na początku była masakra.

Ja nie miałem tego problemu na regumach,mimo iż ręką ciężko było ruszyć sworznie to na aucie zupełnie normalnie jest. Fakt taki ze mam trochę silniejsze ręce niż 99% ludzi na forum ? ale opór na kierze według mnie taki sam jak na ori dojechanym już zawieszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na regumach na początku ciężej , natomiast obowiązkowo zbieżność do zrobienia bo na złej  wtedy kierownica nie chce wracać sama do pozycji na wprost 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2021 o 21:52, chykalodmitry napisał:

Jakby ktoś potrzebował info odnośnie aktualnej oferty od Regum, to cały zestaw do A4 B7 kosztuje 1100 zł + 25zł wysyłka.
W zestawie są:
- 8 wahaczy (720zł + 160zł kaucja) 
- 2 nowych łączniki stabilizatora (120zł)
- 2 końcówki drążków (100 zł)
- 2 śruby do górnych wahaczy (free)
Wcześniej miałem SKV w B5 i byłem z tego w miarę zadowolony ale tym razem postanowiłem wziąć zestaw od Regum.
IMAG0085.jpg IMAG0080.jpg 
IMAG0084.jpg IMAG0083.jpg

witam,

 

Zamówiłem wachacze zastanawiam się czy potrzeba jest dokupienia śrub montażowych czy skręcać na starych. 

 

Ma ktoś opinie ?

W tańszych zestawach z reguły dodają całość śrub ale czy używacie ich czy dajecie stare / teoretycznie mocniejsze...

Edytowane przez pele2241
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te tanie zestawy i tak nie trzymają długo ale w większości śruby będą już poniszczone. Ja osobiście zostawiłem oryginalne tylko do łączników stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2017 o 17:22, EaglePoland napisał:

Komplet RTS'a kupiłem u Wandej'a (polecam, ekspresowa dostawa) 1150 (drążki, końcówki, laczniki, wahacze i komplet śrub). Jak sie okazalo dobrze że mialem drążki bo też były do wymiany. Auto ma przeszło 300tys (w Polsce u mnie juz 100 i z tego co wiem to dzwona nie bylo żadnego)...

 

Zawieszenie przetrwało 5 lat. Auto obecnie ma 430tys i dopiero pojawiły się pierwsze luzy na bananie. Co myślicie o trwałości RTS'a, jak ma się to do reszty firm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, EaglePoland napisał:

 

Zawieszenie przetrwało 5 lat. Auto obecnie ma 430tys i dopiero pojawiły się pierwsze luzy na bananie. Co myślicie o trwałości RTS'a, jak ma się to do reszty firm?

w miare spoko sa :) aczkolwiek aktualnie uwazam, ze regum wychodzi najkorzystniej jesli chodzi o stosunek cena/jakosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiem że forum dotyczy A4 ale mam problem z zawieszeniem w swojej A6 C5, wątek bogaty w odpowiedzi wiec pomyślałem ze może napisze tutaj. Tak więc mam do wymiany w swojej C5 kilka wahaczy, czytając różne wątki zrobił mi się trochę mętlik w głowie. Tak się zastanawiam czy w moim przypadku jest w ogóle sens wymieniać cale zawieszenie ( tak z samego początku zakładałem). Myślałem żeby wymienić całe na jakieś tańsze ale po woli dochodzę do wniosku że być może to mija się z celem bo np. tańsze rozwalą się szybciej niż moje górne które są na chwilę obecną ok.

 

Generalnie do wymiany mam na pewno dwa dolne tylne (banany) i któryś dolny przedni. Górne na chwilę obecna w porządku chociaż na którymś górnym luz na sworzniu zaczyna być już lekko wyczuwalny. Łączniki wymieniane jakieś 9 miesięcy temu na razie ok, końcówki też w porządku.

 

Jak myślicie czy jest sens wymieniać całość zawieszenia ? Ja coraz bardziej skłaniam się ku takiej opcji żeby teraz wymienić np. cały dół, ewentualnie w przyszłym roku górę. Czy opłaca się w ogóle szukać samych dolnych wahaczy czy nie wiele drożej jak dolne wyjdzie komplet ?

 

I teraz oczywiście zostaje jeszcze kwestia jakiego producenta wybrać, przeczytałem już chyba wszystkie wątki z tym związane i tutaj chyba nie chciał bym ryzykować z jakimś tańszym zamiennikiem. Autem na pewno ładnych parę lat jeszcze pojeżdżę więc nie chciał bym pakować jakiegoś badziewia. Jakich producentów polecacie, czy jest coś tańszego niż LMO czy TWR godnego polecenia?. Czytałem ze Mayle oraz RTS są w miarę ? Polecili byście je czy szukać coś innego. I jeszcze takie pytanie gdzie szukać czy allegro czy raczej od kogoś z forum / hurtownie. Nie chciał bym trafić na podróbkę.

 

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...