mlodziak22 Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Wczorajsza zabawa z turbawką Przed: Po: https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys Czyścilem turbo u siebie, doszedłem do wniosku, że obowiązkowo trzeba splanować,, pierścień'' na którym poruszają się kierownicę. Po tylu latach ma trochę wżery jakieś tam chropowatości. Nawet po wyczyszczeniu na lustro kwestia czasu i problem znowu. U mnie lekko zacinało się. Wyczyścilem na lustro, 2 miesiące później to samo. Słyszałem, że niektórzy lekko szlifują kierowniczki. Roboty trochę jest, lepiej zrobić raz porządnie i mieć spokój. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
mrogal Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 to wygląda na dokładkę od B7 Przygotowania są bo do was drutem jechac nie mozna. Auto stoi u lakiernika..bedzie nowy lakier na calym aucie, a ja bawie sie w detale.Idziesz w mat czy to tylko baza ? on stoi na lakierni ?w tych warunkach to będziesz mieć raczej sporo wtrąceń... Folii do odcięcia lakieru się nie klei, ziarno się robi. Papier obowiązkowoNic folia nie było odcinane[emoji6] w tych miejscach szedł podkład. W tym pomieszczeniu oczywiscie nie odbywalo sie malowanie. Nie jest to szopa u janka dzbanka.Auto juz pomalowane. Szpiegowskie foty. dawaj koło
jozek726 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie ile kosztuje McDonald's w tylnie kanapę ?
tomekhxc Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie ile kosztuje McDonald's w tylnie kanapę ? a ty kiedy sie pochwalisz ?
szczuraz Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Wczorajsza zabawa z turbawką Przed: Po: https://vimeo.com/141323417 Powodem zabiegu było sporadyczne wpadanie w tryb awaryjny na piątym i rzadziej na czwartym biegu przy obrotach 3.5tyś+ myślałem że PDki nie maja tego problemu, ja turbine w AFN wypolerowalem w srodku na wysokie lustro kiedys Czyścilem turbo u siebie, doszedłem do wniosku, że obowiązkowo trzeba splanować,, pierścień'' na którym poruszają się kierownicę. Po tylu latach ma trochę wżery jakieś tam chropowatości. Nawet po wyczyszczeniu na lustro kwestia czasu i problem znowu. U mnie lekko zacinało się. Wyczyścilem na lustro, 2 miesiące później to samo. Słyszałem, że niektórzy lekko szlifują kierowniczki. Roboty trochę jest, lepiej zrobić raz porządnie i mieć spokój. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Ja kierowniczki robiłem papierem 1500. Przez trzy lata był spokój Wysłane przez Tapatalk
rafi10612 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie takie pytanie. Ktory pin w tylnej lampie jest od swiatel cofania?
aleksbend Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 tak to mniej więcej wygląda dokładka s4 look z allegro pomalowana w kolor szary połysk
Roboform550 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 To może i ja się pochwalę... 2.75" potem 2x 2.25" Łep urywa... Będzie wymiana na tylne komorowe... http://imgur.com/a/Qqa4Z
greg2505 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 tak to mniej więcej wygląda dokładka s4 look z allegro pomalowana w kolor szary połysk wg mnie ładniej by to wyglądało jak by było wspawanie w dokładkę,a nie nałożone na wierzch
grzes283 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Jakoś nijakoś. Jak dla mnie zbytnio wystają, to raz a dwa ta dokładka, to tak chyba na siłę jest. Z braku laku......Ale ważne, że właściciel jest zadowolony Panowie, tak na marginesie, to polecam grzaną kierę. Bije na łeb inne mody Dzisiaj miałem możliwość wypróbować, bo pogoda nijaka. Kilka sekund i ciepło w d*pę, plecy i .....dłonie. Tylko jeszcze automat by się przydał
bongod Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Mi się wydaje że przy czarnym macie i bardziej schowanych kominach będzie git jak zrobię dam fote Dokładnie tak jak tu zderzak w całość zespawany http://www.directupload.net/file/d/3724/4kwvx79o_jpg.htm Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Października 2015 przez bongod
jedrekx Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie, tak na marginesie, to polecam grzaną kierę. Bije na łeb inne mody w zeszłym tygodniu wracałem ze spota, 14 stopni, bez dachu, dupka się podgrzewała, kiera też... zgadzam sięz Tobą w 100%
KoJ@K Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Panowie jakie moze byc najwieksze et z tylu przy 10J w 19', zeby nie haczylo o amor? "Zrobilem" et 27 i mysle czy by z 18mm nie przetoczyc adapterow na 16mm, uzyskujac et29, a nie mam jeszcze gwintu i ciekawi mnie, jak to siadzie. jak cos to felga oklepana Styling 132.
C4NC3R Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) gwint nie ma nic do tego jak daleko będzie koło od amora... możesz zmierzyć jak masz koło na aucie ile tam jeszcze upchasz za***iste koło KoJ@K . tylko kolor jakiś oczojebny zapodaj do tych kół i będzie Edytowane 7 Października 2015 przez C4NC3R
aleksbend Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Jakoś nijakoś. Jak dla mnie zbytnio wystają, to raz a dwa ta dokładka, to tak chyba na siłę jest. Z braku laku......Ale ważne, że właściciel jest zadowolony grin: Mi się tam podoba końcówki że wystają za mocno to wiem ale ori dokładki też tak wystają więc nie wydaje mi się żeby to tak źle wyglądało tym bardziej że dokladka nie ma grubego plastiku tylko cienki plastik i nie wystaje dużo, oto też odstaje tylko się tak nie wydaje bo jest w macie a nie w połysku. Tak jak to widzę każdy ma inne zdanie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
greg2505 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Jakoś nijakoś. Jak dla mnie zbytnio wystają, to raz a dwa ta dokładka, to tak chyba na siłę jest. Z braku laku......Ale ważne, że właściciel jest zadowolony grin: Mi się tam podoba końcówki że wystają za mocno to wiem ale ori dokładki też tak wystają więc nie wydaje mi się żeby to tak źle wyglądało tym bardziej że dokladka nie ma grubego plastiku tylko cienki plastik i nie wystaje dużo, oto też odstaje tylko się tak nie wydaje bo jest w macie a nie w połysku. Tak jak to widzę każdy ma inne zdanie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk nie widziałem tego w realu,na foto właśnie wydaje się, że sporo odstaje
Karol89 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 witam Panowie pomożecie na lustrze z kompasem wyświetla mi się coś takiego. Raz jest ok a raz się właśnie tak pokazuje Panowie ktoś się z tym spotkał proszę o Pomoc :/
bidzio1 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Witam panowie nie ma ktoś uszkodzonej lampy lewej (od kierowcy) potrzebuje ten srebrny plastik z klosza.
KoJ@K Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 gwint nie ma nic do tego jak daleko będzie koło od amora... możesz zmierzyć jak masz koło na aucie ile tam jeszcze upchasz za***iste koło KoJ@K . tylko kolor jakiś oczojebny zapodaj do tych kół i będzie Chodzilo mi o to, ze po zalozeniu gwintu i skreceniu go koła sie delikatnie pochylą, przez co optycznie bardziej sie pochowają, wiec wtedy sie zobaczy na gotowo, a zapytalem bo moze ktos juz przerabial temat 10J na tyle. koloru poki co zmienial nie bede, te sa jeszcze w ori lakierze i wygladaja calkiem calkiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się