Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście ;)

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kupic używkę ze sprawdzonym przebiegiem i historia i jezdzic po co pchac gruba kase jak nie wykorzystasz potencjalu roboty

poza tym, masz AGU? a kupiles blok od AVJta ? jak to jest

Opublikowano

kupic używkę ze sprawdzonym przebiegiem i historia i jezdzic po co pchac gruba kase jak nie wykorzystasz potencjalu roboty

poza tym, masz AGU? a kupiles blok od AVJta ? jak to jest

Tak robią, góra na szerokim kanale np. AGU, a dół 06A, który 'podobno' jest grubszy.

Potencjał i tak bym wykorzystał prędzej czy później, bo jeśli zakuję silnik to zabiorę go ze sobą w przyszłości do auta już z quattro.

Opublikowano

AVJ miał cienkie korby

1.8T APU ANB AEB AJL i poprzeczne AGU + te z eSek były na grubych korbach

Opublikowano (edytowane)

AVJ miał cienkie korby

No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości.

Edytowane przez devilan1410
Opublikowano

tego nie wiedziałem ze anb miały grube korby.. Do ilu są w stanie wytrzymać? :)

Opublikowano

czy drugą sondę lambda (za katalizatorem) ze sterownika ANB mozna wymiksowac po kablu czy trzeba brac sterownik na stół ?

Opublikowano

czy drugą sondę lambda (za katalizatorem) ze sterownika ANB mozna wymiksowac po kablu czy trzeba brac sterownik na stół ?

Po kablu.

Opublikowano

AVJ miał cienkie korby

No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości.

obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc

Opublikowano (edytowane)

AVJ miał cienkie korby

No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości.

obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc

Poczekam do jutra na info odnośnie stanu tego bloku, przy okazji będzie już wał na miejscu, to wypowiedzą się magicy czy cokolwiek z tego by było.

Edytowane przez devilan1410
Opublikowano

Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście ;)

Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1

Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał.

Opublikowano

Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście ;)

Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1

Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał.

Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym.

Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście ;)

Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1

Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał.

Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym.

pomyłka 12-13 setek...

Opublikowano

panowie jak to jest z tymi wałkami kupiłem wałki z adr i niema żadnej literki pomiędzy krzywką 3 a 4 od strony łańcucha to znaczy sa ale AG o co chodzi bo nie mogę zkómać ?

Opublikowano

AG to też oznaczenie ale to od nowszej generacji ADRa

Opublikowano

058109021 = ADR und AFY 8,78mm, 210°, 4° n.OT
058109021.B = APX, ANB, AEB,APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8,41mm, 202°, 16° n.OT
058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7,67mm, 190°, 18° n.OT
058109021.F = AGN, APG 8,41mm, 202°, 18° n. OT
058109021.E = AWB 8,6mm, 207°, 9° n.OT
058109021.D = ADR, AGN 8,41mm, 202°, 12° n. OT

ok dobrze wiedzieć zrobiłem pomiar i okazało się że jest to ten o mniejszej krzywce coś 8.4 mi suwmiarka pokazała lipa , a z nowszych roczników był czas otwarcia zaworu taki jak z tabeli ten z literką k czy była krzywka niższa ale szersza co czas pełnego otwarcia wydłuża jak to jest ?

Opublikowano

nie mozna miiec wsxystkiego, albo sporre otwarcie w krotkim czasie albo odwrotnie

Opublikowano

Panowie da rade założyć cały rdzeń (koras)K03s do zwyklej suszarki K03 ewentualne co trzeba zrobic żeby to pasowało

Opublikowano (edytowane)

średnica zewnętrzna turbiny K03-029 w miejscu gdzie nachodzi tip to 44mm?

Edytowane przez bjoern
Opublikowano

Panowie da rade założyć cały rdzeń (koras)K03s do zwyklej suszarki K03 ewentualne co trzeba zrobic żeby to pasowało

rozwiercic strone zimna

Opublikowano

Ok czyli do strony goracej wirnik pasuje,a ta strone zimna dużo trzeba zebrac i czym to można zrobi? na tokarce da rade,czy trzeba mieć jakies specjalne urzdzenia do rozwiercania turbin?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...