devilan1410 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście
pioteros Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 kupic używkę ze sprawdzonym przebiegiem i historia i jezdzic po co pchac gruba kase jak nie wykorzystasz potencjalu robotypoza tym, masz AGU? a kupiles blok od AVJta ? jak to jest
devilan1410 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 kupic używkę ze sprawdzonym przebiegiem i historia i jezdzic po co pchac gruba kase jak nie wykorzystasz potencjalu roboty poza tym, masz AGU? a kupiles blok od AVJta ? jak to jest Tak robią, góra na szerokim kanale np. AGU, a dół 06A, który 'podobno' jest grubszy. Potencjał i tak bym wykorzystał prędzej czy później, bo jeśli zakuję silnik to zabiorę go ze sobą w przyszłości do auta już z quattro.
pioteros Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 AVJ miał cienkie korby1.8T APU ANB AEB AJL i poprzeczne AGU + te z eSek były na grubych korbach
devilan1410 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) AVJ miał cienkie korby No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. Edytowane 8 Maja 2016 przez devilan1410
MrTea Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 tego nie wiedziałem ze anb miały grube korby.. Do ilu są w stanie wytrzymać?
Dev Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 czy drugą sondę lambda (za katalizatorem) ze sterownika ANB mozna wymiksowac po kablu czy trzeba brac sterownik na stół ?
Łukasz13 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 czy drugą sondę lambda (za katalizatorem) ze sterownika ANB mozna wymiksowac po kablu czy trzeba brac sterownik na stół ? Po kablu.
marcindlug Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 AVJ miał cienkie korby No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc
devilan1410 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 (edytowane) AVJ miał cienkie korby No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc Poczekam do jutra na info odnośnie stanu tego bloku, przy okazji będzie już wał na miejscu, to wypowiedzą się magicy czy cokolwiek z tego by było. Edytowane 9 Maja 2016 przez devilan1410
kupczak90 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1 Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał.
devilan1410 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1 Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał. Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym. Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1 Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał. Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym. pomyłka 12-13 setek...
hopek03 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 panowie jak to jest z tymi wałkami kupiłem wałki z adr i niema żadnej literki pomiędzy krzywką 3 a 4 od strony łańcucha to znaczy sa ale AG o co chodzi bo nie mogę zkómać ?
Dev Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 AG to też oznaczenie ale to od nowszej generacji ADRa
hopek03 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 058109021 = ADR und AFY 8,78mm, 210°, 4° n.OT058109021.B = APX, ANB, AEB,APU, AJL, AGU, AQA, ARZ, AJQ, APP, APY, AUL 7,67mm, 190°, 18° n.OT058109021.K = ADR, APT, ARG, AVV 8,41mm, 202°, 16° n.OT058109021.M = AWT, AUM, ARX, ARY, AUQ, AMK, BAM, AUL, APP 7,67mm, 190°, 18° n.OT058109021.F = AGN, APG 8,41mm, 202°, 18° n. OT058109021.E = AWB 8,6mm, 207°, 9° n.OT058109021.D = ADR, AGN 8,41mm, 202°, 12° n. OT ok dobrze wiedzieć zrobiłem pomiar i okazało się że jest to ten o mniejszej krzywce coś 8.4 mi suwmiarka pokazała lipa , a z nowszych roczników był czas otwarcia zaworu taki jak z tabeli ten z literką k czy była krzywka niższa ale szersza co czas pełnego otwarcia wydłuża jak to jest ?
pioteros Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 nie mozna miiec wsxystkiego, albo sporre otwarcie w krotkim czasie albo odwrotnie
radi Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Panowie da rade założyć cały rdzeń (koras)K03s do zwyklej suszarki K03 ewentualne co trzeba zrobic żeby to pasowało
bjoern Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 (edytowane) średnica zewnętrzna turbiny K03-029 w miejscu gdzie nachodzi tip to 44mm? Edytowane 14 Maja 2016 przez bjoern
pioteros Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Panowie da rade założyć cały rdzeń (koras)K03s do zwyklej suszarki K03 ewentualne co trzeba zrobic żeby to pasowało rozwiercic strone zimna
radi Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Ok czyli do strony goracej wirnik pasuje,a ta strone zimna dużo trzeba zebrac i czym to można zrobi? na tokarce da rade,czy trzeba mieć jakies specjalne urzdzenia do rozwiercania turbin?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się