Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z ciemnym autem plaster miodu i full black pasuje.

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kozak zdjęcia :thumbup:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@kamil-vag powiem Ci, że zadałem sobie dzisiaj trochę trudu, bólu, cierpienia i przyjemności - przebrnąłem przez Twój cały temat od A do Z. Chłopie ile Ty wsadziłeś tutaj czasu, hajsu, nerwów i nie zwariowałeś przy tym to szanuję straszliwie mocno. Fakt, że bądź co bądź autko kupiłeś w spoko stanie, ale że starczyło Ci cierpliwości na te wszystkie mody, naprawy i dalej nim jeździsz to chylę czoło i podziwiam.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak to b6 powinny z fabryki wyjeżdżać :kox:

 

ps..maluj te relingi w końcu :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@artroskk, że Ci się chciało hehe, jest tu sporo ciekawego info w tym temacie napewno, ale dużo też pogaduch forumowych znajomych między wierszami ?

Modzenie mi sprawia przyjemność, kasa rozłożona w czasie więc tak mocno nie boli, a większość rzeczy naprawdę kupiłem jako łowca okazji ? chociaż i tak zdaje sobie sprawę, że mało co z tego odzyskam przy sprzedaży...dobrze, że robocizna chociaż za free...

Jeżdżę i chyba jeszcze długo będę jeździł, bo budując się, to nowe auto jest ostatnią rzeczą na liście moich marzeń...

Jakieś tam mody jeszcze mam w zanadrzu, przydałoby się też zrobić rozrząd, kilometrów nie nabiłem, ale 5 lat już minęło, któraś rolka też zaczyna popiskiwać...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@kamil-vag i znowu przy rozrządzie zaoszczędzisz na robociźnie, tak to można... :D Swoją droga, nie myślisz, że sprzedaż auta jest już totalnie bezsensowna? Że już lepiej byłoby ją dojechać i żeby skończyła na cmentarzu? No chyba, że poszłaby za naprawdę dobrą kasę i to najlepiej do kogoś z forum kto zadba o nią tak samo jak Ty :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, artroskk napisał:

@kamil-vag i znowu przy rozrządzie zaoszczędzisz na robociźnie, tak to można... :D Swoją droga, nie myślisz, że sprzedaż auta jest już totalnie bezsensowna? Że już lepiej byłoby ją dojechać i żeby skończyła na cmentarzu? No chyba, że poszłaby za naprawdę dobrą kasę i to najlepiej do kogoś z forum kto zadba o nią tak samo jak Ty :)

To jest zawsze największy dylemat. Mało ktoś będzie w stanie dać tyle ile rzeczywiście jest warta. A sprzedawać za "bezcen" nie ma sensu.
Auto mega a podejście Kamila jest nie do opisania. Czasami jak czytałem ten temat to dzięki niemu działałem ze swoim autem. Taka inspiracja i motywacja w jednym ;)

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Nikt nie zadba o to tak, jak właściciel, który 'pracował' nad autem sporo czasu. Mnie się wydaje, że auto nie pójdzie pod młotek, chyba że (nie życzę oczywiście) sytuacja życiowa zmusi.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Takie samochody zostają w rodzinie na zawsze :thumbup: Szkoda byłoby oddać go komuś w prezencie. Tak wiele przyjemnych i ekscytujących godzin spędzonych przy tym żelastwie zawsze będzie cieszyć i się odwdzięczać. :wink: Poza tym jest to ikona forum - każdy mający temat w przynajmniej tym dziale, doskonale zna ten samochód a większość orała temat od deski do deski szukając wskazówek dla własnych modów, za które wszyscy jesteśmy wdzięczni :cool1:

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

No ja się nie dziwię że nie masz czasu na nic Kamil , dzwig wprawdzie jest i dobre tempo prac, willa rośnie  ale garażu nie widzę. :naughty:

Opublikowano

też tak mówiłem a B6 zostanie na zawsze że nie sprzedam itp no ale przychodzi taki czas że trzeba się pożegnać z B6 i nie chodzi tu o włożony hajs a czas spędzony nad projektem i satysfakcja fakt jest taki że przy sprzedaży nie odzyskamy kasy za wsadzone rzeczy i mówi się trudno i trzeba odkładać na kolejny projekt bo po prostu B6 już mi się znudziło, nie mniej jednak łądny ten twój projekt kurde i powodzenia przy kolejnych modach na pewno będę zaglądał :D

Opublikowano

Tez tak mowilem, ze niektore samochody beda mialy u mnie dozywocie :D i zadnego z tych aut juz nie mam. Takie zycie, przychodzi czas kiedy trzeba bedzie sie rozstac.

A po sobie wiem, ze co nowe to nowe.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, trepek napisał:

A po sobie wiem, ze co nowe to nowe.

Na tą chwilę nie stać mnie na nowy samochód, poza tym ceny używanych samochodów jak i nowych mocno poszły w górę. Na obecnym etapie gdybym miał kupić nowy samochód to jednak ulokowałbym fundusze w nieruchomość.  Obecny trochę pociągnął z kieszeni (stopniowe wydatki(, ale niestety nikt nie sprzedaje idealnego auta. Gdybym miał działalność, to leasing i nic mnie obchodzi. ;) 

Edytowane przez george
Opublikowano

@george ja Ciebie w pełni rozumiem, bo w ciągu 4 lat zmieniłem 9 samochodów, bo zawsze coś... I postanowiłem usiąść na tyłku w końcu. Jak ktoś ma hajs to fajna sprawa żeby jeździć Lambo aniżeli starym B6 jak między innymi ja... :) Ale ostatnio uznałem, że i Lambo i B6 trzeba tankowac, i jedno i drugie ma cztery koła, jedno i drugie trzeba opłacać i naprawiać :D

Opublikowano
W dniu 21.09.2021 o 15:18, Tkoczu_ napisał:

ps..maluj te relingi w końcu :grin:

No przydałoby się ?

Co do sprzedaży, jeśli by mnie sytuacja zmusiła, to bym sprzedał, szkoda by było, bo przywiązany człowiek, ale na ten moment zostaje i jeździ ze mną...

Wróciłem już do domu, w 3 tygodnie wpadło kolejne 3500 kilometrów na blacie...

Pierwszy raz od 5 lat jednak miałem w trasie psikusa ? jadę, jadę a tu piiiiip i żółta kontrolka oleju... jak otworzyłem machę i sprawdziłem bagnet po wytarciu to nie był suchy... ślad poniżej kropek, ale czy takie sprawdzenie było wiarygodne ? Raczej nie spłynął jeszcze cały olej do miski...Zajechałem na stację dokupiłem za 25€ litrę meguina i dolałem trochę, dalsze 1000km już bez kontrolki. I nie wiem czy się tym przejmować, czy szukać, bo ostatnia wymiana była z rok temu, nawet nie pamiętam czy sprawdzałem stan po wymianie z rana czy nie trzeba coś dolać...ja nigdy nie sprawdzam tego poziomu, zawsze w trasę i powrót i bez niespodzianek, nigdy nie musiałem dolewać... Może ten ravenol bardziej odparowuje niż valvo na którym jeździłem wcześniej ? Nie wiem, a wy co myślicie ? 

Wycieków raczej nie ma, wszędzie sucho jak pieprz i przy EGR i przy turbo zero śladów oleju, jakiś czas w trasie już mi chodziły głupie myśli po głowie, że może turbo ssie i zaraz mi się rozbiega albo co ? ale dojechałem bez problemów na szczęście...

Teraz jak pisałem wcześniej chyba trzeba będzie z tysiaka poświęcić i zrobić i rozrząd i serwis olejowy z filtrami... Spróbuję się z ciekawości dokopać do info przy ilu km robiłem i sprawdzić ile w ciągu tych 5 lat zrobiłem na tym rozrządzie....

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano
25 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, a wy co myślicie ? 

Ja bym teraz zalał na max. i obserwował czy nie ubywa, nie przejmowałbym się tym na zapas. Miałem kiedyś golfa IV PD i jak jechałem przez DE z butem w podłodze przez dłuższy odcinek to też potrafił coś tam wciągnąć, podczas normalnej jazdy nie brał prawie nic.

Jak obawiasz się o turbo to zdejmij wąż z IC, jak nie będzie tam oleju to też bym się nie martwił, no ale co ja tutaj Ciebie będę uczył, jak na pewno to wiesz :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak wyżej, dolej i kontroluj. Zależy od tego jak jechałeś te 3500 km. Jak go przegoniłeś to możliwe, że coś tam sobie spalił. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Ja mam zboczenie, że w długie trasy zawsze butelka 1L z olejem w bagażniku, na wszelki wypadek ze mną jedzie:decayed: Raz tylko musiałem kiedyś w B8 trochę dolać, bo jak mi  partacze pokrywę zaworów założyli, najwidoczniej za mocno dokręcili a pokrywa z plastiku i już nie trzymała szczelności. Trochę co jakiś czas ubywało aż pokrywę i uszczelkę na nowe wymieniłwm. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Może ten ravenol bardziej odparowuje

U mnie co prawda TFSI i trochę oleju łyka. Jedno co zauważyłem to olej ma teraz ok 6K i zauważalnie więcej go bierze . Auto zalane ravenol vst . W październiku wymiana i chyba zaleje coś innego.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No mam nauczkę i trzeba będzie teraz ze sobą wozić buteleczkę w razie co w trasie ?

Sprawdziłem i rozrząd robiłem w lutym 2016r przy 230 000 więc ponad 5 lat a teraz mam 281 000

Czyli zrobione 51 000 km

Rozrząd niby Ori forumowy...ale chyba nie ma co przeciągać...

Więc wychodzi średnio 10 000 na rok ?

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...