Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34524


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      2847


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      22941


  4. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      435


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/15/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. a klient pewnie przyjechał do Ciebie z autem kupionym od dziadka z oryginalnym przebiegiem 168000 km?
    2 punkty
  2. Dzisiaj znowu wyjazd do roboty, w między czasie byłem kilka dni w DE, teraz miesiąc w Norwegii, przed samym wyjazdem udało się odebrać zbiorniczek spryskiwaczy pod Webasto, zakupiony w ASO (sprowadzony dla mnie gdzieś z Polski, od któregoś z dystrybutorów) cena wyszła całkiem spoko, gdyby się nie znalazł ten, trzeba by szukać wersję z B7, a tam cena X2. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze pompki dozującej paliwa i będzie można ogarnąć montaż.
    2 punkty
  3. 2 punkty
  4. Przecież te na gorze w kształcie krzyżyków to odrębny temat. Te które masz na foto wchodza od srodka zacisku i po nich chodzą te wypustki na bokach klocków.
    1 punkt
  5. Porównaj pinouty jednego i drugiego radia, zarówno stare jak i nowe radio mają opisane wszystkie piny.
    1 punkt
  6. Jedyny problem to pompa paliwa, nie daje rady i wtryski pętlą przez co jest za ubogo.
    1 punkt
  7. Ja taki zamówiłem, bo podobno wychodzi jak oryginał : allegro.pl ALLEGRO.PL Tylko zalecają go jeszcze bezbarwnym pokryć : allegro.pl ALLEGRO.PL
    1 punkt
  8. Wszystko jest już na forum. Wystarczy poszukać.
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Ja powiedziałem że nagar jest na pierścieniach i mimo dbałości ponadprzeciętnej i tak powoduje zapieczenie/zaklejenie ich i powoduje branie oleju - skłonności ma - skoro w silniku serwisowanym co 10-15 tyś od fabryki, a u mnie nawet co 7 tyś km na najlepszych olejach i filtrach dostępnych i tak się dzieje lipa. A więc i tak potrzebuje nadmiernej dbałości. Bo ogółem wszystko jest piękne brązowe wszędzie tam gdzie nie musi, a pierścienie strzela nie powiem co . O to mi chodziło. Konstrukcja pierścieni chyba jest taka że się zapiekaja od najmniejszych ilości syfu w tym silniku. A więc dodatkowe dbanie napewno pomoże.ale jeszcze jedno - nie wolno na całą noc dawac nafty czy antykoksa wg mojego mechanika a na maks godzinę bo cały zeżre z denka tłoka nagar i to pójdzie na pierścienie. Chodzi o to by płyn doszedł do pierścieni, oczyścił je i wyrzucił to co na nich jest - i to daje rezultaty. Natomiast za długie stosowanie może spowodować że pogłębi się problem bo syf z denka trafi niżej. O mniej więcej tak mi tłumaczył. Efekty są super :)))). Genialna sprawa. Oczywiście też LM SHT swoje pomaga . Andrzeju kochany - przy twoim przebiegu też dolewalem tylko śladowe ilości oleju od wymiany do wymiany. I mimo mojej dbałości i tak coś się zaczęło osadzać. I zablokowało mi pierścienie. Możliwe że je teraz puściło. Narazie jestem zaskoczony pozytywnie . Zamierzam na stałe włączyć do arsenału LM Czarną płukankę dużą i właśnie Xado antykoksa. . Bo widzę że te pierścienie same z siebie z czasem się zapiekają. Oczywiście w Turbodoładowanych problem jest większy - 1.8T smok się zatykuje i trzeba ogólnie go dziada czyścić. W 2.0 ALT wystarczy płukanie i cudowny ukraiński antykoks rodem dla bundeswehry - nomen omen znajomy który mi trochę z tym pomagał - śmiał się że pewnie podczas wojny takimi płukankami musieli tygrysy płukać - a ja teraz Audi ich płukam. Efekt cudowny. Największy Bąk jaki moje Audi w życiu wydało - moje szamańskie obrzędy chyba się udały . Wielki biały bąk na wysokość łba. A po zalaniu LM - nic. Nawet nie ma najmniejszego choćby pierdnięcia z rury. Zupełnie przestał jakikolwiek dym puszczać. ? Rewelacja. Syf na 1 i 2 cylindrze poszedł grubo . Puściło co go boli i cieszę się cudownie pracującą maszyną ♥️. Liqui Moly nie ma jednak chyba równych sobie. Ta ich czarna płukanka taki syf wyrzuciła z olejem. Pięknie. Polecam specola za 50 zl 4 litry. Ja to kupiłem. Wlałem - 30 minut na specolu. Zgasiłem. I wlałem płukankę i 30 minut. Zgaszenie. I wlałem LM SHT i jest gitarka ;))) . Cały ból wyrzucił - jak to Petru Rysio mówił wyglądało to jak 12, albo tam 20 miesiąc ciąży i poród ??
    1 punkt
  11. ja wymieniam zawsze na ori u mnie w malym miasteczku 250zl robocizna w wiekszym miescie 350zl podaje ceny jakie ja placilem.
    1 punkt
  12. Kupiłem ten 360L. Do 100km/h spoko później zaczyna robić się coraz głośniej. Jeszcze nie zrobiłem pułki na niego więc na dachu mi siedzi ale w weekend jest plan do działania Edit Pułka gotowa Pasuje teraz kupić jeszcze jakiś pokrowiec, może ktoś coś poleci? ?
    1 punkt
  13. No to poleciałeś.... Uporządkujmy- w każdym silniku jakiś tam nagar się zbiera, radą na to stosunkowo prostą jest stosowanie w regularnych wymianach oleju z wysokim TBN i to załatwia sprawę przynajmniej u mnie. Reasumując, to co Ty napisałeś o nagarze w ALT w porównaniu do tego problemu w silnikach z bezpośrednim wtryskiem to w ALT problemu nie ma. Oczywiście jest zawsze jakieś ale, bo jak ktoś leje byle co i "zapomina" o wymianach to i tu może się problem pojawić, ale to już na własne życzenie. P.S. Fajnie, że pobór oleju praktycznie całkowicie Ci znikł.
    1 punkt
  14. pisz do @kamil-vag ma adaptery uniwersalne pasujące pod soczewki B8 jak i evox.
    1 punkt
  15. W nowym aucie z gwarancją wymiana zawieszenia na inne wiąże się z jej utratą, więc należy tu sobie wyważyć, co jest komu ważniejsze. 2cm niższe zawieszenie i brak gwarancji czy nowe auto w oryginalnym stanie, gwarancją i prześwitem 2cm większym niż po wymianie. Ja wybieram opcję 2
    1 punkt
  16. Nie wiem czy Twoja skrzynia jest taka sama jak moja, ale z tego co wiem, to dynamicznie się poprostu nie da, bo nie ma wejścia i wyjścia na połaczenie przewodów do wymiany oleju metodą dynamiczną.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. BDH poprawione pod względem mechanicznym, ale podobno został tam jeszcze problem z osprzętem silnika jak już 2,5 to tylko o kodach BCZ i BAU WAUZZZ8E65A121308.pdf WAUZZZ8E65A121308_2.pdf
    1 punkt
  19. Maszyna adbl DA 9mm skoku,pady od Nat’a lub adbl,Past tnących mam 3 menzerne,kocha,3m zielony korek Do finiszu koch lub menzerna ,dalej sprawdzam która pasta z jakim padem daje najlepszy efekt,Narazie Pad Evo zielony od adbl+ pasta menzerna lub o dziwo 3m najlepiej tną i odrazu nadaje połysku bez większego hejzu...na finisz żólty pad adbl polish plus pasta menzerna i potem pad czarny i również pasta finish menzerna, futrem osobiście nie robiłem jeszcze nigdy
    1 punkt
  20. Wg mnie bardziej kameralna niż frost wrzucał. Musiał być Carbon bo cale wnętrze mam w karbonie - jest, ale nie rzuca się mocno w oczy, miała być alcantara bo zawsze chciałem i pod kolor dwukolorowego wnętrza - jest w oryginalnej proporcji jak kierownica S4 DTM, tylko grip zamiast gładkiej ma pikowana, bardziej znośną latem skórę. Ale o gustach się nie dyskutuje, nie podoba Ci się, przyjmuje słowo krytyki jedlina, ulica Dworcowa tak niebawem zrobię, ale teraz muszę trochę odpuścić z autem bo dom się stawia i żona mi nie odpusci jak znowu zacznę rozbierać auto zamiast się zająć czym trzeba... 225 jest idealne do 9 cali, ale S4 jest bardzo ciężkie, lubię czerwone pole co jakiś czas i moje gorskie, nierówne drogi, do tego dwójka dzieci i żona która bierze te auto na które akurat ma ochotę, wiec wrzuciłem sprawdzony już set 235 na Conti. Listwy na czarno - sam carbonowy spillter przód kosztuje 2850 pln (wiem, kupowałem 2 tyg temu....) wiec malowanie prawdziwego, bezcennego carbonu lakierem to profanacja i pornografia. Nie ma takiej możliwości, a każdy kto widzi carbonowe dokładki na żywo pyta i się nimi podnieca, robią na żywo robotę.
    1 punkt
  21. Wpadły wreszcie mała kropka na ,,i,, czyli emblematy Audi exslusive tutaj podziękowania dla kolegi Kamelus
    1 punkt
  22. fura mega ale ja tu bym jakieś 3.0 tfsi widział a nie klekota ale co kto lubi
    1 punkt
  23. C7 naprawdę fajna się trafiła, kolor świetny, wyposażenie na bogato , za dużo już nie musisz robić chociaż wiem że co nieco się zmieni
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Wiadomo, że są kiepskie oleje 5w40 i dobre 10w40 ale w tym temacie i chyba wszystkich pozostałych na tym forum chodzi raczej o te popularniejsze i tańsze (czyt kiepskie) oleje 10w40. Bo nazywać valvo max life dobrą oliwą to z lekka nieporozumienie:)
    1 punkt
  26. Grill no-sline, s-line i S4 są takie same i można je przekładać. Wyjątkiem jest grill od rs4
    1 punkt
  27. Witam, Podpowiedzcie proszę jakego producenta podnośnik szyby zainstalować w drzwiach przednich od kierowcy. Muszę wymienić ten mechanizm kolejny raz. Będzie to już czwarty mechanizm. Wszystkie poprzednie to były zamienniki kosztowały od 70 do 150zł. Przy oszczędnym używaniu mechanizmu podnoszenia (elektrycznego) szyby wytrzymują rok. Rozsypuje się linka i blokuje szybę w pozycji otwartej. Każdorazowo konieczne rozebranie całych drzwi, zakup i wymiana mechanizmu - kilka godzin roboty. Podsumowując odradzam zakup zamienników - do niczego się nie nadają. O błędzie w montażu nie może być mowy. Zwykłe badziewie, szkoda kasy, czasu i nerwów. Czy ktoś wymieniał już podnośnik w drzwiach od kierowcy (najczęściej używana szyba) i mechanizm taki wytrzymał conajmniej kilka lat normalnego użytkowania. Jeśli tak to jakiego producenta mechanizm zastosować? Prośba o podpowiedź od doświadczonych kolegów.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...