KoJ@K 594 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 W zupełności wystarczy. Na nawierty bym się nie zdecydował, tym bardziej, że to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 W sumie to widzę dwa plusy wiercenia -sto procent pewności, że jej nie zdejmie (ale to już przedyskutowaliśmy i można tego plus pominąć i ewentualną łatwość w demontażu bez uszkodzeń np gdyby klapę trzeba było wymienić. Ale ogólnie zostałem przekonany i nie będę wiercił Jeszcze raz dzięki i pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 (edytowane) W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke, tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki Edytowane 25 Września 2021 przez KoJ@K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marky2552 39 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 PT1100 to jest właściwa taśma do tego typu rzeczy jest stworzona do klejenia listw ozdobnych i spoilerów. ważne przy takich robótkach jest odpowiednie odtłuszczenie powierzchni i 3M zaleca do tego alkochol izopropylowy oraz odpowiedni primer 3M 4298UV zwiększający przyczepność na tworzywach sztucznych i pewnie większość z was o tym nie słyszała ja zrobiłem tak jak zalecali i nic się nie dzieje trzyma jak skała ale ja miałem ori klapę sline i ori lotkę sline więc lotka trzyma się na klapie za pomocą ww taśmy plus przykręcona jest do klapy ja nie wiem jak jest w avancie ale dziury na lotkę w sedanie nie są równe i mają regulację lotki na klapie więc jak chcesz wiercić dziury to możesz się zdziwić że coś nie będzie pasować ale jak mówię nie wiem jak w avancie to jest rozwiązane. podwiń sobię tą taśmę tak jak pokzazne jest to na moim zdjęciu nr2 ale n ie odrywaj całej będzie ci łatwiej wypoziomować lotkę do klapy przykładasz ją poziomujesz i potem ciągniesz za czerwoną folię 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: W b6 przecież też oryginalnie nie było nawiertów, tylko klejona, (możliwe że jakaś część tylko z tym wyszła). Tak samo w RS4 B8 (identycznie jak wstawiłem wyżej fotke, tak jak u mnie to zrobiłem, kleiłem jak oryginał) a jak wiadomo prędkości w RS4 bywają i większe niż te wyżej wspomniane dwie paczki Nie wie jak było na przestrzeni lat, ale mam lotkę z B6 i miała kołki, więc klapą na 100% była wiercona. U mnie taśma to 3m pierwsza z brzegu z Castoramy plus sikaflex 291 w miejscach gdzie powinny być kołki i trzyma pięknie, bywało i 180 na liczniku, nic nie odfruneło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Klapa b6 ori s-line była wiercona plus taśma 3m dookoła i ja tak u siebie zrobiłem,u kumpla przykleiłem na klej i taśmę ,trzyma bdb i nie ma sensu wiercić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 @marky2552 właśnie patrzyłem/przymierzałem tą PT1100 którą mam i według mnie 1,1mm grubości to ciut za mało. Zresztą widać, że Ori taśma była grubsza. Chyba kupię tą RP62 którą polecał @Gregory87 a która ma 1,5mm grubości. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 (edytowane) Ja kleiłem lotkę listwy boczne,progowe na 1.1mm i jest ok,brałem z alpako foto poniżej,na allegro mają nick paczkadziwaczka Edytowane 26 Września 2021 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory87 1188 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 1 godzinę temu, staniek napisał: a która ma 1,5mm grubości. 1.1mm (VHB RP45) jest za cienka według mnie , VHB RP62 ma 1,6mm i tak jak wspomniałem odpowiada najbardziej temu co było naklejone w oryginale grubością i szerokością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Kupię w jak najlepszym stanie tłumik środkowy do 1,9 TDI lub 1,8 T quattro. Potrzebuję tłumik z kompletną rurą na wejściu oraz z kawałkami rur na wyjściu. Numery OEM - 8E0253409AE lub 8E0253409AB. Może komuś zalega w garażu po swapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Panowie dziwna sprawa. Po zatankowaniu do pełna pod autem mała kałuża paliwa, wyjeżdżałem do 3/4 baku i przestaje ciec. Czy komuś już rozszczelnił się bak przy samej szyjce od wlewu? Widać po zdjęciu osłon, że leci z góry, żaden wężyk nie pękł. Chyba że przytkały się w jakiś sposób kanalik odpowietrzający, który idzie równo przy szyjce wlewu paliwa i za duże ciśnienie się wytwarza w baku przez co wylatuje właśnie przez ten kanalik odpowietrzający, sam już nie wiem.. średnio uśmiecha mi się wymiana baku w quattro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiwkoRDW 0 Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Jeśli chodzi o rozrząd to jest rozrzut od 250 zł do 800 zł... (zależy od miasta, ale i samego zakładu) części to jakieś 500-600 zł. Wałek w używce nie powinien wyjść więcej niż 200 zł, a nowy np. Kolbenschmidta nie wiem jak to wygląda. Przy okazji sprawdź stan pokrywy zaworów i ewentualnie dolicz jej koszt. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 6 godzin temu, PiwkoRDW napisał: Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił Plus popychacze i panewki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Zeszłej wiosny wymienialiśmy u teścia w BPW wałek nowy kolbena +szklanki wyszło za części coś około 1200-1300zł. Motor po wymianie nie do poznania.Cichy się zrobił i żwawszy,także polecam wymianę jak wytarty bo warto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolek_ust 175 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) Panowie zakładam kanał na YT , mam nadzieje że dzieki wam waszym komentarzom , łapkom w góre i substrykcją będzie chęc i kanał będzie sie bardziej rozwijać . Pomyłsy juz są . https://www.youtube.com/channel/UCyQQEF-i32FbLKne6EhSGRw Zaprszam i czekam na like , komentarz i suba Edytowane 3 Października 2021 przez karolek_ust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 https://www.facebook.com/regeneracjaglowic/ Koles wstawia mosiezne tuleje bez zdejmowania glowicy( wola za to 500zl) Co o tym sadzicie? Moim zdaniem dobra opcja korzystal ktos z uslug tej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Do tego dochodzą zawory, szklanki, popychacze.... Jak zrobić to porządnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowrix 32 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Ciekawe jak ze szczelnością zaworów bo normalnie po wymianie prowadnic obrabia się (osiuje) też gniazda i szlifuje zawory żeby mieć 100% szczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Tutaj chodzi o gniazda od PDków Gość robił mi już dwie glowice, bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się