Dev Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 6 godzin temu, PiwkoRDW napisał: Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił Plus popychacze i panewki 1
Rabbi Opublikowano 30 Września 2021 Opublikowano 30 Września 2021 Zeszłej wiosny wymienialiśmy u teścia w BPW wałek nowy kolbena +szklanki wyszło za części coś około 1200-1300zł. Motor po wymianie nie do poznania.Cichy się zrobił i żwawszy,także polecam wymianę jak wytarty bo warto 1
karolek_ust Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 (edytowane) Panowie zakładam kanał na YT , mam nadzieje że dzieki wam waszym komentarzom , łapkom w góre i substrykcją będzie chęc i kanał będzie sie bardziej rozwijać . Pomyłsy juz są . https://www.youtube.com/channel/UCyQQEF-i32FbLKne6EhSGRw Zaprszam i czekam na like , komentarz i suba Edytowane 3 Października 2021 przez karolek_ust
kubabkb Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 https://www.facebook.com/regeneracjaglowic/ Koles wstawia mosiezne tuleje bez zdejmowania glowicy( wola za to 500zl) Co o tym sadzicie? Moim zdaniem dobra opcja korzystal ktos z uslug tej firmy?
george Opublikowano 2 Października 2021 Opublikowano 2 Października 2021 Do tego dochodzą zawory, szklanki, popychacze.... Jak zrobić to porządnie.
Skowrix Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 Ciekawe jak ze szczelnością zaworów bo normalnie po wymianie prowadnic obrabia się (osiuje) też gniazda i szlifuje zawory żeby mieć 100% szczelności
Dev Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 Tutaj chodzi o gniazda od PDków Gość robił mi już dwie glowice, bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj
Skowrix Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 Aa to ok nie chciało mi się doczytać szczegółów
kubabkb Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 11 godzin temu, Dev napisał: Tutaj chodzi o gniazda od PDków Gość robił mi już dwie glowice, bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj bez wyciagania glowicy? na silniku?
Dev Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 Ja mu wysyłałem glowice, ale robią tez na aucie
Langista Opublikowano 4 Października 2021 Opublikowano 4 Października 2021 Chętnie zobaczyłbym na własne oczy, jak mu to wychodzi na aucie..
kubabkb Opublikowano 6 Października 2021 Opublikowano 6 Października 2021 bede u niego robil taki zabieg to porobie zdjecia jesli pozwoli. za wstawienie tuleji wola 500 zl plus drugie 500 za wyjecie i wlozenie pompek(ale to juz niechetnie robi poniewaz mowi ze przewaznie wstawia tylko tuleje a demontazem i montazem pompek najlepiej jakby sie zajol mumechanik)
Chuck Norris Opublikowano 9 Października 2021 Opublikowano 9 Października 2021 Witam Panowie, temat dość nietypowy (chyba), postaram się go streścić jak najbardziej się da. Tak wiem, że są działy techniczne, ale mało kto tam już zagląda niestety. Auto to b6 AVF, niedawno kupione, zrobione filtry, oleje, dodatkowo wywaliłem środkowy tłumik, bo był pordzewiały. Jako, że poprzedni właściciel ogarniał niedawno rozrządy, wałek, szklanki, sprzęgło to pojawił się pomysł chipa. Pojechałem do ecuproject we wrocławiu, auto wypluło 135km oraz 412nm w serii, tuner odmówił wykonania mapy ze wzgędu na to, że górą przeładowuje. Bije ~1.5b od 3500obr/ 3700obr, stwierdził, że nie jest w stanie zbić tego boostu, bo są to górne partie obrotów. Kazał sprawdzić turbo geometrie, bo może być zapieczona albo kat zawalony. Na drugi dzień ściągnąłem turbo, geometria pracuje dobrze, luzy na wirniku w normie, grucha ustawiona prawidłowo, oczywiście jak miałem już ją na stole to ją "doczyściłem". Przyszła pora na kata, stan również idealny, wszystkie otwory na przelot, nic nie zalepione nagarem, pomimo to wywaliłem go. Przyszedł teraz czas na poskładanie fury no i.... skoro wszystko było pikobelo, to pewnie poskładam i nadal będzie przeładowywać... za co mogę się teraz zabrać? Przy okazji chce wymienić przewód smarny do turbo, miałby ktoś jakieś wskazówki/ wymieniał go ktoś? Z góry dzięki
george Opublikowano 9 Października 2021 Opublikowano 9 Października 2021 39 minut temu, Chuck Norris napisał: auto wypluło 135km oraz 412nm w serii, 312 Nm czy 412 Nm? Jeżeli to pierwsze to zdrowa seria, to drugie to źle skalibrowana hamownia. Przyjrzałbym się czujnikowi ciśnienia doładowania, jego błędne wskazania mogą robić zamieszanie.
KoJ@K Opublikowano 10 Października 2021 Opublikowano 10 Października 2021 Zwróć uwage na wężyki podciśnienia, N75 itp.
R4xx Opublikowano 10 Października 2021 Opublikowano 10 Października 2021 8 godzin temu, Chuck Norris napisał: Tak wiem, że są działy techniczne, ale mało kto tam już zagląda niestety. Nie zgodzę się z tym. Gdybyś tam zajrzał, wiedziałbyś, co powinieneś zrobić zanim poprosisz o pomoc. Podstawą są logi
kamil-vag Opublikowano 10 Października 2021 Opublikowano 10 Października 2021 @KoJ@K wężyki podciśnienia przy overbooscie to raczej nie, albo N75 jak piszesz, albo potrzebna regulacja sztangi/zderzaka... "...można przyjąć, że śruba regulacyjna siłownika odpowiada analogicznie za "górę" pracy turbosprężarki. Określa ona maksymalne ciśnienie pracy turbosprężarki i uniemożliwia jej przeładowanie i zacięcie się zmiennej geometrii." Także skrócić o pół obrotu i testy, najlepiej logi... Może być też że MAP przekłamuje jak @george napisał... @Chuck Norris masz jak logi zrobić ?
Chuck Norris Opublikowano 10 Października 2021 Opublikowano 10 Października 2021 Logi zrobione zaraz po wizycie u tunera, żeby mieć odniesienie czy czyszczenie geometrii i wywalenie kata coś dało. Auto postaram się poskładać we wtorek i wtedy zrobie jeszcze raz logi, ale tak jak wcześniej pisałem, na 99% nic się nie zmieni, bo wszystko było ok i kat i turbo. Dzięki Kamil za sugestie ze sztangą, będę walczył we wtorek/ środe. Podciśnienia sprawdzane, wydaje się ok. Jakby map przekłamywał to byłby overboost tylko w jednych partiach obrotów? 12 godzin temu, R4xx napisał: Nie zgodzę się z tym. Gdybyś tam zajrzał, wiedziałbyś, co powinieneś zrobić zanim poprosisz o pomoc. Podstawą są logi Twoje prawo się nie zgodzić. I o ile doczytałeś mój wpis do końca jest tam też info o wymianie przewodu olejowego do turbo- nie znalazłem nic o tym na forum. Jeśli jest to nieodpowiedni offtop w dziale, w którym przewijają się różne tematy to zgłoś to do moda.
greg2505 Opublikowano 10 Października 2021 Opublikowano 10 Października 2021 Też miałem przeładowanie ,wyjąłem turbo i było lekko zabrudzone ,ale po wyczyszczeniu turbo pracuje poprawnie,widocznie w którymś momencie jakoś blokowało geometrię mimo nie wielkiego zabrudzenia
KoJ@K Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 Geometria nie musi być nie wiadomo jak zasyfiona, ale wystarczy że będzie miała np w jednym miejscu jakieś wyczuwalne zadziorki i one podczas otwierania geometrii będą zatrzymywały łopatki w tym samym miejscu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się