Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
6 godzin temu, PiwkoRDW napisał:

Panowie zna ktoś przybliżony koszt wymiany rozrządu i walka w 1.9 awx ? Robocizna z częściami. Może ktoś ostatnio robił :)

Resized_20210917_001449.jpeg

Plus popychacze i panewki 

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zeszłej wiosny wymienialiśmy u teścia w BPW wałek nowy kolbena +szklanki

wyszło za części coś około 1200-1300zł.

Motor po wymianie nie do poznania.Cichy się zrobił i żwawszy,także polecam wymianę jak wytarty bo warto

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie zakładam kanał na YT , mam nadzieje że dzieki wam waszym komentarzom , łapkom w góre i substrykcją będzie chęc i kanał będzie sie bardziej rozwijać . Pomyłsy juz są .

https://www.youtube.com/channel/UCyQQEF-i32FbLKne6EhSGRw

Zaprszam i czekam na like , komentarz i suba :D

Edytowane przez karolek_ust
Opublikowano

Do tego dochodzą zawory, szklanki, popychacze.... Jak zrobić to porządnie.

Opublikowano

Ciekawe jak ze szczelnością zaworów bo normalnie po wymianie prowadnic obrabia się (osiuje) też gniazda i szlifuje zawory żeby mieć 100% szczelności

Opublikowano

Tutaj chodzi o gniazda od PDków

Gość robił mi już  dwie glowice,  bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj

Opublikowano

Aa to ok :)  nie chciało mi się doczytać szczegółów :whistling:

Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał:

Tutaj chodzi o gniazda od PDków

Gość robił mi już  dwie glowice,  bez problemu auta jeżdżą do dzisiaj

bez wyciagania glowicy?

na silniku?

 

Opublikowano

Ja mu wysyłałem glowice, ale robią tez na aucie

Opublikowano

Chętnie zobaczyłbym na własne oczy, jak mu to wychodzi na aucie..

Opublikowano

 

bede u niego robil taki zabieg to porobie zdjecia jesli pozwoli.

za wstawienie tuleji wola 500 zl plus drugie 500 za wyjecie i wlozenie pompek(ale to juz niechetnie robi poniewaz mowi ze przewaznie wstawia tylko tuleje a demontazem i montazem pompek najlepiej jakby sie zajol mumechanik)

Opublikowano

Witam Panowie, temat dość nietypowy (chyba), postaram się go streścić jak najbardziej się da. Tak wiem, że są działy techniczne, ale mało kto tam już zagląda niestety.

Auto to b6 AVF, niedawno kupione, zrobione filtry, oleje, dodatkowo wywaliłem środkowy tłumik, bo był pordzewiały. Jako, że poprzedni właściciel ogarniał niedawno rozrządy, wałek, szklanki, sprzęgło to pojawił się pomysł chipa. Pojechałem do ecuproject we wrocławiu, auto wypluło 135km oraz 412nm w serii, tuner odmówił wykonania mapy ze wzgędu na to, że górą przeładowuje. Bije ~1.5b od 3500obr/ 3700obr, stwierdził, że nie jest w stanie zbić tego boostu, bo są to górne partie obrotów. Kazał sprawdzić turbo geometrie, bo może być zapieczona albo kat zawalony. Na drugi dzień ściągnąłem turbo, geometria pracuje dobrze, luzy na wirniku w normie, grucha ustawiona prawidłowo, oczywiście jak miałem już ją na stole to ją "doczyściłem". Przyszła pora na kata, stan również idealny, wszystkie otwory na przelot, nic nie zalepione nagarem, pomimo to wywaliłem go. Przyszedł teraz czas na poskładanie fury no i.... skoro wszystko było pikobelo, to pewnie poskładam i nadal będzie przeładowywać... za co mogę się teraz zabrać? Przy okazji chce wymienić przewód smarny do turbo, miałby ktoś jakieś wskazówki/ wymieniał go ktoś?

Z góry dzięki ;)

Opublikowano
39 minut temu, Chuck Norris napisał:

auto wypluło 135km oraz 412nm w serii,

312 Nm czy 412 Nm? Jeżeli to pierwsze to zdrowa seria, to drugie to źle skalibrowana hamownia.

Przyjrzałbym się czujnikowi ciśnienia doładowania, jego błędne wskazania mogą robić zamieszanie. 

Opublikowano

Zwróć uwage na wężyki podciśnienia, N75 itp.

Opublikowano
8 godzin temu, Chuck Norris napisał:

Tak wiem, że są działy techniczne, ale mało kto tam już zagląda niestety.

Nie zgodzę się z tym. Gdybyś tam zajrzał, wiedziałbyś, co powinieneś zrobić zanim poprosisz o pomoc. Podstawą są logi 

Opublikowano

@KoJ@K wężyki podciśnienia przy overbooscie to raczej nie, albo N75 jak piszesz, albo potrzebna regulacja sztangi/zderzaka...

"...można przyjąć, że śruba regulacyjna siłownika odpowiada analogicznie za "górę" pracy turbosprężarki. Określa ona maksymalne ciśnienie pracy turbosprężarki i uniemożliwia jej przeładowanie i zacięcie się zmiennej geometrii."

Także skrócić o pół obrotu i testy, najlepiej logi... Może być też że MAP przekłamuje jak @george napisał... @Chuck Norris masz jak logi zrobić ? 

Opublikowano

Logi zrobione zaraz po wizycie u tunera, żeby mieć odniesienie czy czyszczenie geometrii i wywalenie kata coś dało. Auto postaram się poskładać we wtorek i wtedy zrobie jeszcze raz logi, ale tak jak wcześniej pisałem, na 99% nic się nie zmieni, bo wszystko było ok i kat i turbo. Dzięki Kamil za sugestie ze sztangą, będę walczył we wtorek/ środe. Podciśnienia sprawdzane, wydaje się ok. Jakby map przekłamywał to byłby overboost tylko w jednych partiach obrotów?

12 godzin temu, R4xx napisał:

Nie zgodzę się z tym. Gdybyś tam zajrzał, wiedziałbyś, co powinieneś zrobić zanim poprosisz o pomoc. Podstawą są logi 

Twoje prawo się nie zgodzić. I o ile doczytałeś mój wpis do końca jest tam też info o wymianie przewodu olejowego do turbo- nie znalazłem nic o tym na forum. Jeśli jest to nieodpowiedni offtop w dziale, w którym przewijają się różne tematy to zgłoś to do moda.

Opublikowano

Też miałem przeładowanie ,wyjąłem turbo i było lekko zabrudzone ,ale po wyczyszczeniu turbo pracuje poprawnie,widocznie w którymś momencie jakoś blokowało geometrię mimo nie wielkiego zabrudzenia

Opublikowano

Geometria nie musi być nie wiadomo jak zasyfiona, ale wystarczy że będzie miała np w jednym miejscu jakieś wyczuwalne zadziorki i one podczas otwierania geometrii będą zatrzymywały łopatki w tym samym miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...