MichałA4 119 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Dziwna rzecz z tym czujnikiem , ja właśnie mam taki wsadzony fabrycznie i po numerze kupiłem taki sam . Wpadl mi w rece jeszcze zamiennik FAC - wygląda tak samo, ale sprawdzę go dopiero wieczorem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia U mnie stop świecił cały czas ,po puknięciu w pedał gasł i jakiś czas był spokój, kupiłem zamiennik to wogólenie świecił,wziąłem stary i kilka razy go w rękach powciskałem i ze 2 lata nie mam z nim problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Trn wlacznik świateł stop wymaga prawidłowego montażu. Zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 8 minut temu, MaTeo85 napisał(a): Trn wlacznik świateł stop wymaga prawidłowego montażu. Zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką? Na wciśniętym hamulcu i czujnik wyciągnięty na max ,jak zwolnisz hamulec czujnik sam się ustawi ,o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Ogólnie ten co ja mam to nie ma żadnych zapadek które by regulowały długość tego trzpienia , poprostu wkłada się go przekręcą i tyle , ale nie jest to jakiś zwykły włacznik on/off bo np podłączony na pusto nie włącza świateł mimo wciskania , dopiero jak siadzie w miejscu docelowym swiatla zaczynają się włączać 🤔 Włożyłem teraz ten zamiennik i działa, ale jakoś mam mieszane uczucia, bo stary wyjąłem pociągnąłem coś strzeliło w środku i teraz też na nim swiatla się włączają prawidłowo 😆 20240429_211927.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 6 Maja Udostępnij Opublikowano 6 Maja Panowie ma ktoś kontakt do @DarekS4?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo 26 Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja 13 godzin temu, Wandej napisał(a): Panowie ma ktoś kontakt do @DarekS4?? W podpisie ma link do Facebooka a tam jest numer telefonu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 390 Opublikowano 7 Maja Udostępnij Opublikowano 7 Maja 13 godzin temu, Wandej napisał(a): Panowie ma ktoś kontakt do @DarekS4?? 732547618 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkoo97 0 Opublikowano 10 Maja Udostępnij Opublikowano 10 Maja Czy ktoś kojarzy jaka powinna być wartość w licznik 17 kanał 30 dla B6 1.8T quattro bfb sedan ? Niestety po zmianie licznika przy pełnym zatankowaniu nie dochodzi do końca wskazówka. (Niestety starego licznika już nie mam) U mnie zakres regulacji to 96-160 obecnie jest 145 Na teście zegarów wskazówka dochodzi do końca każdy test powyżej 130 nie powoduje podniesienia się wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja (edytowane) No dobra powoli tracę nadzieję, mam już 3 czujniki za sobą i dalej swiatla stop zapalają się same z rana i gasna po kilkuset metrach , bądź po zgaszeniu i odpaleniu ponownym auta . MCE wywala taki błąd, ma może ktoś jeszcze pomysł jak to ugryźć? Dla świętego spokoju zmieniłem dziś żarówki , ale to nie pomogło , zostaje chyba tylko wiązka do przejrzenia ewentualnie MCE - ale to się chyba nie psuje. Edytowane 16 Maja przez MichałA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja No masz ewidentnie błąd czujnika, jakiej firmy kupiłeś? Sprawdź organoleptycznie wiązkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja Mam 2 ori czujniki + jeden zamiennik FAC na wszystkich problem występuje , zastanawiam się jeszcze czy taki błąd może generować uszkodzony mce lub zalany uszkodzony któryś z bezpieczników np na podszybiu . MCE jest w wersji F wiec wszystko jest z niego sterowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 16 Maja Udostępnij Opublikowano 16 Maja Wiązkę przejrzyj, albo masz źle ustawiony pedał hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx 300 Opublikowano 18 Maja Udostępnij Opublikowano 18 Maja Cześć wszystkim. Byłby ktoś w stanie podać mi numer męskiej wtyczki, która wchodzi do 8k0973702? Ewentualnie czy 8J0973702 to jest to samo co 8k0973702 bo wtedy wiem, że szukałbym 8J0973802. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucasek 1 Opublikowano 19 Maja Udostępnij Opublikowano 19 Maja 9 godzin temu, R4xx napisał(a): Cześć wszystkim. Byłby ktoś w stanie podać mi numer męskiej wtyczki, która wchodzi do 8k0973702? Ewentualnie czy 8J0973702 to jest to samo co 8k0973702 bo wtedy wiem, że szukałbym 8J0973802. Dzięki za pomoc. 1J0 973 802 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazz2 0 Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja Połamał mi się wizytownik, czy mogę kupić wersję bez podświetlenie i przełożyć je ze swojego czy nie ma miejsca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 23 Maja Udostępnij Opublikowano 23 Maja Możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałA4 119 Opublikowano Sobota o 21:01 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:01 (edytowane) Siemanko dawno mnie nie było 😉 Tym razem sprawa dotyczy klimy działa u mnie ona jak chce , czasem się włączy, czasem nie , na początku myślałem że problem jest w braku czynnika ,ale po sprawdzeniu jego stanu w zakładzie okazało się że wszystko jest z nim ok i nie tu leży problem. Ogólnie klimę da się włączyć za każdym razem , econ gasnie obroty silnika spadają słychać cięższa pracę sprężarki, ale chłodek nie leci. Zauważyłem że klima pracuje prawidłowo jak ciśnienie w układzie wzrośnie do wartości większej niż 10bar , i dzieje się to losowo niestety . Poniżej zamieszczam screeny z vcda może kros coś mądrego podpowie zanim zacznę rwać wszystko. Klima na postoju z wyłączonym silnikiem: Klima na jalowym : Klima jak wszystko jest ok: Edytowane Sobota o 21:02 przez MichałA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo 26 Opublikowano Niedziela o 05:58 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 05:58 Cześć mamy tu jakiegoś speca od softów w 1.9 TDI mam zmienione pompki na Al, niby tuner to wszystko podopisał ale między 2000 a 2400 obrotów samochód wpada w jakieś dziwne wibracje. Mechanicznie już zostało wymienione przeguby, cały kompletny dwumas, wszystkie poduszki silnika komplet kół i dalej to samo. Zaczęło się tak dziać po wymianie pompowtryskiwaczy na Al sądziliśmy że jest dosyć spory przyrost mocy bo faktycznie samochód jedzie bardzo dobrze i że już dwumas nie wyrabia. Ale po wymianie dwumasa nadal jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano Niedziela o 22:10 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 22:10 WWE TUNING WWW.WWETUNING.COM WWE TUNING Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się