Zieluu Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 nawet lampy tył od mazdy czy jakoś tak podejdą do b6 , troche rezania ale bez kodowania się obędzie przynajmniej
mrogal Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Panowie a lampy przednie ze skody fabii 2003r. podejdą do B6? zgłaszam to do moderatora!
bongod Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Hahahaha Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
antonio Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 siema zerknijcie do zakupu kontrolowanego B6 i proszę o opinie na temat linku
KarolH Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 No co Ludzie całe auta przerabiają to i pewnie to się wciśnie. Jeśli się troszkę trzeba przy tym pomęczyć to można by spróbować Nie mam zamiaru pchać się we front z B7 do B6. Tylko lekko ją wyróżnić w jakiś inny sposób
Fr0styyy. Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Muszę chyba tak zrobić w swojej B6. https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12031996_1040002356032208_1179573215629176319_n.jpg?oh=85ab5b49c7ef6955af6c8d8a00d560f7&oe=56690103
Bielun22 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Muszę chyba tak zrobić w swojej B6. https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12031996_1040002356032208_1179573215629176319_n.jpg?oh=85ab5b49c7ef6955af6c8d8a00d560f7&oe=56690103 Podtlenek
antonio Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł? Edytowane 20 Września 2015 przez antonio
slo Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Mam problem z wypadaniem zapłonu na trzech cylindrach. W piątek wymieniłem wszystkie cewki na nowe Beru - problem nie ustąpił. Zamówiłem jednak za późno świece i ich przy okazji wymiany cewek nie wymieniłem. Objawy to telepanie silnikiem na postoju oraz strzelanie przy delikatnym przygazowaniu. Na benzynie silnik pracuje równo. Problem jest tylko na gazie. Jutro czeka mnie trasa ok 1000km i teraz pytanie czy mogę przejechać to z tymi błędami ? Najprawdopodobniej są do wymiany świece ponieważ nie były wymieniane od 2 lat oraz 1 rok na gazie były jeżdżone.
KoJ@K Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł? Zakup elementow i ich wymiana, lub kupic caly nowy.
Dev Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ?
slo Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ? nie sprawdzałem nic jeszcze, wywaliło tylko wypadanie zapłonu na 3 cylindrach. no i cewki wymieniłem a i pojawiła się sadza na końcówkach wydechu Edytowane 20 Września 2015 przez slo
mrogal Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ? jak juz jestesmy w temacie, u mnie jest na odwrot na zimnym po odpaleniu prze kilkanascie sekund szatkuje silnikiem, przy przygazowce strzela i telepie po chwilce cos tam sie ogarnie w silniku i delikatnie sie uspokaja. Po nastepnej chwili zejdzie z obrotow i jest ok. 163KM nie mam kata mam zalozona ta przedluzke na sondzie za katem. Jak widac na filmiku checka zapala mi po jakichs niecalych 300km od skasowania. Vag wywala blad ze mieszanka za uboga i ze za bogata. WTF Filmik z rannego odpalenia ale slabo slychac to szatkowanie. http://vid1245.photobucket.com/albums/gg590/mrogal/20150915_070034_zpsdhuxu7ez.mp4
Fr0styyy. Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 No i próbowałem VAGiem coś zrobic z tym licznikiem i d*pa. CO ciekawe po zalaniu do pełna wciąż pokazuję rezerwę a wskazówka pokazała prawie 1/2 baku
grzes283 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Wyjmij bezpiecznik od licznika. Nie pamiętam tylko ktory to jest.
biggman Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak. Edytowane 21 Września 2015 przez biggman
turzol Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 fabrycznie nowe serducho S4 http://allegro.pl/silnik-audi-s4-s6-4-2-v8-340km-fabrycznie-nowy-i5683019561.html
marcin9680 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Witam! Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta. [/url]">https://imageshack.com/i/p1HMgTKyj'> Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj. 1 etap dokrecic z sila 50 Nm , 2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta. Pozdrawiam.
Fr0styyy. Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak. Raczej pływak bo licznik 2005r a samochód 2001.
secio84 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Witam! Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta. [/url]"> Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj. 1 etap dokrecic z sila 50 Nm , 2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta. Pozdrawiam. Pewnie się przyda pod warunkiem że masz standard zawieszenie bądź s-line do gwintu ustawiasz indywidualnie naciepane z GT-I9195
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się