Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nawet lampy tył od mazdy czy jakoś tak podejdą do b6 , troche rezania ale bez kodowania się obędzie przynajmniej

yzab1361511133h.jpg

:grin:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie a lampy przednie ze skody fabii 2003r. podejdą do B6? :decayed:

zgłaszam to do moderatora!

Opublikowano

Hahahaha :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

siema

zerknijcie do zakupu kontrolowanego B6 i proszę o opinie na temat linku

Opublikowano

No co :decayed: Ludzie całe auta przerabiają to i pewnie to się wciśnie. Jeśli się troszkę trzeba przy tym pomęczyć to można by spróbować :)

Nie mam zamiaru pchać się we front z B7 do B6. Tylko lekko ją wyróżnić w jakiś inny sposób :D

Opublikowano (edytowane)

macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł?

Edytowane przez antonio
Opublikowano

Mam problem z wypadaniem zapłonu na trzech cylindrach. W piątek wymieniłem wszystkie cewki na nowe Beru - problem nie ustąpił. Zamówiłem jednak za późno świece i ich przy okazji wymiany cewek nie wymieniłem.


Objawy to telepanie silnikiem na postoju oraz strzelanie przy delikatnym przygazowaniu. Na benzynie silnik pracuje równo. Problem jest tylko na gazie.


Jutro czeka mnie trasa ok 1000km i teraz pytanie czy mogę przejechać to z tymi błędami ? Najprawdopodobniej są do wymiany świece ponieważ nie były wymieniane od 2 lat oraz 1 rok na gazie były jeżdżone.


Opublikowano

macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł?

Zakup elementow i ich wymiana, lub kupic caly nowy. ;)

Opublikowano

Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka.

Sprawdzałeś korekcje sond ?

Opublikowano (edytowane)

Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka.

Sprawdzałeś korekcje sond ?

nie sprawdzałem nic jeszcze, wywaliło tylko wypadanie zapłonu na 3 cylindrach. no i cewki wymieniłem

a i pojawiła się sadza na końcówkach wydechu

Edytowane przez slo
Opublikowano

Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka.

Sprawdzałeś korekcje sond ?

jak juz jestesmy w temacie, u mnie jest na odwrot na zimnym po odpaleniu prze kilkanascie sekund szatkuje silnikiem, przy przygazowce strzela i telepie po chwilce cos tam sie ogarnie w silniku i delikatnie sie uspokaja. Po nastepnej chwili zejdzie z obrotow i jest ok. 163KM nie mam kata mam zalozona ta przedluzke na sondzie za katem. Jak widac na filmiku checka zapala mi po jakichs niecalych 300km od skasowania. Vag wywala blad ze mieszanka za uboga i ze za bogata. WTF

Filmik z rannego odpalenia ale slabo slychac to szatkowanie.

http://vid1245.photobucket.com/albums/gg590/mrogal/20150915_070034_zpsdhuxu7ez.mp4

Opublikowano

No i próbowałem VAGiem coś zrobic z tym licznikiem i d*pa. CO ciekawe po zalaniu do pełna wciąż pokazuję rezerwę a wskazówka pokazała prawie 1/2 baku :decayed:

Opublikowano

Wyjmij bezpiecznik od licznika. Nie pamiętam tylko ktory to jest.

Opublikowano (edytowane)

numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak.

:siema:

Edytowane przez biggman
Opublikowano

Witam!

Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta.

[/url]">https://imageshack.com/i/p1HMgTKyj'>HMgTKy.jpg

Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj.

1 etap dokrecic z sila 50 Nm ,

2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni

Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta.

Pozdrawiam.

Opublikowano

numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak.

:siema:

Raczej pływak bo licznik 2005r a samochód 2001.

Opublikowano

Witam!

Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta.

[/url]">HMgTKy.jpg

Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj.

1 etap dokrecic z sila 50 Nm ,

2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni

Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta.

Pozdrawiam.

Pewnie się przyda pod warunkiem że masz standard zawieszenie bądź s-line do gwintu ustawiasz indywidualnie

naciepane z GT-I9195

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...