Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, takie pytanie, może ktoś śmiga na takim zestawie. Czy fela 8,5J 18" et30 będzie mocno wystawała z przodu? Uprzedzam, że gleby nie mam, jest 64cm do rantu. Po mojemu będzie wystawała sporo, pewnie około 1cm, ale chciałbym się upewnic [emoji6]
Poszedłem, zmierzyłem, powinno byc równiutko z nadkolem/błotnikiem z przodu.


W b7 przy takich parametrach mialem na równo. Teraz w b6 mam 8cali et35 i dystans 17 mm żeby było na równo ;)

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki Kolego za potwierdzenie :) proszę napisz jeszcze na jakim obniżeniu jeździłeś w B7-ce, i na jakim śmigasz teraz w B6-tce (wyczuwam sporą glebę)? Nic nie przycierało?

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mnaso napisał:

Wow mam takie po 33zł:decayed:Staniek powinno być ok. Paradoksalnie jeśli miałbyś glebę temat byłby jasny bo by weszło w nadkole smiało. Ja mam 8,5J ET43 i jest sporo schowane koło i z przodu i z tyłu. Miałem kiedyś łopaty RS6 ET35 9J i przy mocnej glebie koło wchodziło w nadkole. Tutaj wyjdzie podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego za potwierdzenie [emoji4] proszę napisz jeszcze na jakim obniżeniu jeździłeś w B7-ce, i na jakim śmigasz teraz w B6-tce (wyczuwam sporą glebę)? Nic nie przycierało?

B7 na Eibach Pro Kit a w b6 ori S line zawieszenie

Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego :)

Wandej, właśnie dlatego napisałem, że konkretnej gleby brak, koło ciągle blisko pionu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Eibach Pro Kit, koło 18 8.5 ET29 i jest równo nic nie przyciera, szybciej już przytrę osłoną gdy gdzieś za szybko wjadę :facepalm:

Zawartość dodana 4 minutes later

Ps. Na zawieszeniu 1BV też nic nie tarło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jesteśmy przy przycieraniu, to może mi powiecie tutaj
warto w takiego pancernika inwestować?

http://allegro.pl/oslona-silnika-aluminiowa-alu-audi-a4-b6-b7-01-08-i6674206792.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'Parkowanie na krawezniku juz nie jest problemem'[emoji23] uwielbiam te opisy z All...
Moim skromnym zdanie 2mm to trochę za mało,jak juz brać to 3-4
Do pomodzonych mocowo furmanek odpada ,szczególnie latem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ja mam problemy z napisaniem pw?
Odbiorce i temat moge uzupełnić ale tekstu wiadomości już nie ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie muli teraz to forum jak uj, non stop cos mi sie wiesza, wiadomosci otwieraja mi sie bardzo dlugo/albo wcale, no i czesto jest  jakas "przerwa techniczna" ... ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi często wraca na pierwszyą stronę :/

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, rrrudy25 napisał:

'Parkowanie na krawezniku juz nie jest problemem'emoji23.png uwielbiam te opisy z All...
Moim skromnym zdanie 2mm to trochę za mało,jak juz brać to 3-4
Do pomodzonych mocowo furmanek odpada ,szczególnie latem?

czyli jak, zwykła plastikowa jest lepsza czy jeżdżenie bez - bo nie rozumiem jaka jest inna opcja?

Starą osłonę zostawiłem po kawałku na kilku różnych fragmentach drogi/terenu. I skoro wcześniej z plastikiem był problem to szukam alternatywy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to się sprawuje ale w sumie pewnie jak się nie podda osłona to podda się to do czego jest przymocowana ;).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori osłona według mnie jest wystarczająco mocna. Ameliniowa ma tylko taki plus, że się pognie, ale nie połamie, i chyba nie wisi tak nisko jak ori.

Koledze chodziło o wentylację komory silnika w lecie w mocno pomodzonym aucie, ludzie zdejmują osłony na lato.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zdejmowałem osłony na lato. Po owinięciu DP bandażem temp pod maską była ok. Temp oleju też w normie także tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo owiniętego DP tym bandażem to temp. pod machą jednak jest odczuwalnie wyższa niż w zwykłym nie porobionym AVFie, ale tak jak mówisz - wszystkie temperatury i parametry zostają w normie, tyle że pierwsze otwarcie maski daje gorącego bucha po ryju. :kox: Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez osłony, wiecznie syf i pjer dol nik pod maską, no i w zimie znacznie dłużej się klekot nagrzewa :facepalm: o ile się w ogóle dogrzewa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, KoJ@K napisał:

Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez osłony, wiecznie syf i pjer dol nik pod maską, no i w zimie znacznie dłużej się klekot nagrzewa

Masz ori, czy amelinium?

Zaczynam powoli poszukiwania amelinowej osłony do siebie i w sumie martwi mnie tylko to, czy otwory pasują w takich allegrowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...