Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, MichałA4 napisał:

Zawieszka cała do roboty z przodu :ph34r: 

Jaki zawias wybierasz? Tez mam do wymiany wahacze 1BV z przodu.

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Godzinę temu, george napisał:

Jaki zawias wybierasz? Tez mam do wymiany wahacze 1BV z przodu.

Zbieram na lema , chodź dobre opinie słyszałem o mayle HD...

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, MichałA4 napisał:

Zbieram na lema , chodź dobre opinie słyszałem o mayle HD...

Meyle HD polecał mi mechanik. Dużo zależy od dróg, mój zawias poddał się po ~200 kkm, u Ciebie z tego co pamietam to 340+ kkm. Lem to 2,5 k. Kolega wsadził Meyle HD do ASN C5 Tip, wsadził to 140 kkm temu i nadal jeździ.

RTS zbiera dużo dobrych opinii i cenę ma przyzwoitą ~1 k PLN.

Edytowane przez george
Opublikowano

Rts i swag u mnie wytrzymał ok 45tyś,tak kupiłem je dla testu,proste dolne,ale był już spory luz za sworzniu,a nawet nie wiedziałem

Opublikowano

Tak u mnie już 350+ , ale jak patrzylem przy przeglądzie pod spód auta to już cos tam bylo zmieniane.

O meyle hd mam info z Inter Carsu że podobno sprawdza się, ale tak czy inaczej ja postaram się zakupić lema pod bv.

Zobacze tylko jak robota bedzie mi szła o ile wogole bedzie szła przez tego wirusa.

Opublikowano

Panowie gdzieś kiedyś chyba było ale coś nie mogę znaleźć...

Czy klapa bagażnika z avanta wejdzie do środka jak złoże kanapę i normalnie się wszystko zamknie?

Opublikowano (edytowane)

Wejdzie.

Tak z innej beczki, komuś udało się sprawdzić auto naszą cudowną stroną historiapojazdu.gov.pl? W moim przypadku auta w systemie nie ma..

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, Langista napisał:

Wejdzie.

Dzięki za potwierdzenie.

Opublikowano
14 godzin temu, Langista napisał:

Tak z innej beczki, komuś udało się sprawdzić auto naszą cudowną stroną historiapojazdu.gov.pl? W moim przypadku auta w systemie nie ma..

udało

gov.jpg

Opublikowano
W dniu 23.04.2020 o 21:18, MichałA4 napisał:

Tak u mnie już 350+ , ale jak patrzylem przy przeglądzie pod spód auta to już cos tam bylo zmieniane.

 

Jak masz oryginały to warto dac do regumu do regeneracji. 

Opublikowano

Nie ma ktoś modułu PDC 4 kanałowego albo nie chciałby się wymienić za 8 kanałowy?

Opublikowano
21 godzin temu, KarolH napisał:

Jak masz oryginały to warto dac do regumu do regeneracji. 

Po ptakach już, bo siedzi tam  jakiś zamiennik, pozbieram trochę kasy i kupie kpl lemfordera. 

Opublikowano
2 godziny temu, MichałA4 napisał:

Po ptakach już, bo siedzi tam  jakiś zamiennik, pozbieram trochę kasy i kupie kpl lemfordera. 

Od Regumu można normalnie kupić regenerowane, po prostu nie dostaniesz zwrotu kaucji bo nie oddasz swoich ;)

Opublikowano

Pany, takie pytanko, co może powodować, że klocek od wewnątrz tarczy (od silnika) nie zbiera na całości, w ogóle jakby ledwo co muskał tarcze a z zewnątrz jest idealnie dotarta po całości ? 

Zawsze myślałem, że jak coś jest nie tak, to z zewnątrz szybciej będzie cokolwiek widać...

Prowadnice i gumki były nowe, to samo klamry, prowadnice jarzma wyczyszczone, nasmarowane... Wina tłoczków ? 

Klocki były nowe ferodo, tarcze używki 312 i z zewnątrz się dotarły pięknie a wewnętrzna strona lipa... 

@Dev daj jakiś wykład ;)

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Pany, takie pytanko, co może powodować, że klocek od wewnątrz tarczy (od silnika) nie zbiera na całości, w ogóle jakby ledwo co muskał tarcze a z zewnątrz jest idealnie dotarta po całości ? 

Zawsze myślałem, że jak coś jest nie tak, to z zewnątrz szybciej będzie cokolwiek widać...

Prowadnice i gumki były nowe, to samo klamry, prowadnice jarzma wyczyszczone, nasmarowane... Wina tłoczków ? 

Klocki były nowe ferodo, tarcze używki 312 i z zewnątrz się dotarły pięknie a wewnętrzna strona lipa... 

@Dev daj jakiś wykład ;)

Bo to 312, zmien na 320 :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

@kamil-vag właśnie od wewnątrz zazwyczaj gorzej się dzieje,wrzucam fotę tarczy z przebiegiem około 20 tys km,od zewnątrz jeszcze by uszła a od wewnątrz taka niespodzianka:

received_252351215673798.jpeg

Opublikowano

Łukasz no i jaka przyczyna takiego stanu rzeczy ?

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem auto to już te tarcze były z przebiegiem około 15tys km,mam podejrzenie iż poprzednik jeździł zimą i w ogóle nie zmywał soli drogowej z auta. A w tym landzie było górzyście i soli na drogi nie żałował nikt. Teraz od około 10 tys mam tarcze TRW i klocki textar,tarcze z obu stron są gładkie jak lustro i klocki biorą po całości. Od wewnątrz minimalnie większy rant.

Edytowane przez pila24
Opublikowano

To ciekawe jak to u mnie będzie w B6. Bo nie dość, że trzęsie przy hamowaniu to jeszcze wydają mi się słabsze niż te co mam w B7.:thumbdown:

Opublikowano

Poszukiwane sprężyny obniżające do B7 quattro avant 

ktoś coś poleci sprawdzonego , albo ma dojście do czegoś ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...