Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
34 minuty temu, Exmi napisał:

Jeśli masz u siebie elektryczne lędźwie i grzanie to wpinasz tylko i tak jak napisałeś trzeba zmienić bezpiecznik przy mce na 30A i elektryka będzie działać :) 

A wiesz może jak to oryginalnie było zrobione? Gdzie ten bezpiecznik siedział i jak były kable poprowadzone? Było specjalnie osobne miejsce przy MCE czy siedział w skrzynce z innymi bezpiecznikami pod pokrywką z lewej strony kokpitu?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Radek bezpieczniki od foteli siedzą pod MCE i są do niego przyczepione tak jak na foto, a co do poprowadzenia kabli to musiał byś podwinąć wykładzinę i pod nią masz kanały kablowe i poprostu musiał byś w nich pociągnąć instalacje jak chcesz żeby był jak ori.

Jeżeli chcesz wiedzieć czy w aucie masz coś przygotowane pod elektrykę to musiał byś zajrzeć pod fotel do złącz i zobaczyć które piny masz osadzone w czerwonym gnieździe .

pobrany plik.jpg

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano (edytowane)

Raczej na pewno nie mam, bo oryginalnie siedzą zwykłe z grzaniem d*py i to tyle.

Gdybym chciał zrobić jak w oryginale, to pod moduł szukam takiej wtyczki :

spacer.png

Z jednej strony wchodzi plus, z drugiej już idzie do kostki w fotelu? W takim razie potrzeba by dwie takie, bo po jednej na fotel, dobrze kminię? Pytam trochę jak idiota ale z tutoriala praktycznie wszystkie zdjęcia wygasły i nie potrafię sobie tego w głowie przedstawić.. a niestety nie ma w schematach tej kostki co do modułu się ją przyczepia. Chętnie odświeżył bym ten tutorial z pełna elektryką, bo w sumie jakbym sie za to zabierał to przygotował bym pod pełen wypas, kabelki można zawsze za jedną robotą zrobić, potem kwestia dorwania/wyrezania reszty w fotelu :D

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tak jak mówisz wchodzisz na ten bezpiecznik ze stałego plusa i wychodzisz na wiązkę fotela lewego i prawego ( jeden bezpiecznik jest od obu foteli), bezpieczniej jest pociągnąć mase razem z plusami do kostek chodź jestem prawie pewien że pin z masą będziesz już miał w kostce czerwonej pod fotelem , ja chyba dałem inną masę prosto z karoserii bo ta standardowa była jakimś cienkim kabelkiem zrobiona i nie wzbudzała mojego zaufania.

Rzuć okiem na wstawione przeze mnie zdjęcie zobacz że z bezpiecznika z jednej nóżki wychodzą dwa przewody ,a z drugiej jeden trzeba to rozumieć w ten sposób że jeden kabel to zasilanie, a dwa to fotel lewy i prawy.

Edytowane przez MichałA4
Opublikowano

To jeszcze najważniejsze w sumie, sam bezpiecznik, jaki to dokładnie jest? Niby oryginalnie siedzi 10A (gdzie dokładnie?) i w tej kostce 30A ale jak szukałem tego 30A to nowy kosztuje ok 100 zł, one serio takie drogie są?

Opublikowano

Ja szukałem po allegro gniazda  z bezpiecznikiem jak oryginalnie siedzi 10A to taki włóż , ja niestety juz nie pamiętam co tam wkładałem, te bezpieczniki są jakieś takie inne niż te standardowe stąd może taka cena nowego , ale szukaj na allegro kpl gniazda z kawałkiem wiązki + bezpiecznik będzie najtaniej. Ew napisz w dziale" kupie części " może któryś z chłopaków będzie miał na sprzedaż taki kpl.

Opublikowano

Bezpiecznik to kwestia 5 zł w używce, także nie opłaca mi się 120 zł za 4 kable z bezpiecznikem płacić.. No nic, dzisiaj znalazłem schemat nawet gdzie te bezpieczniki mają być w kolejności ale coś mi uciekło, jutro poszukam od nowa, mam czas zanim fotele znajdę :D

Tak w ogóle czym różnią się fotele s-line od zwykłych półskór z Alcantara po środku?

Opublikowano

Nie widziałem zwykłych z alcantarą, albo materiał, albo skóra.

Opublikowano

Czyli wychodziły s-line bez tego naszycia?

Opublikowano

W b6 S-Line to inaczej sporty, dopiero w B7 były z napisem sline jak dobrze kojarzę

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

 

Tu jest ładnie wszystko opisane o s-line.

A co do foteli sportowych to są dosyć sztywne i mnie na długiej trasie trochę to męczy, ale to raczej z uwarunkowań fizycznych bo jestem dosyć kościsty na du**e. po za tym jestem zadowolony ze sportów, teraz jak dołożyłem grzanie to wydaje mi się że są trochę bardziej miękkie.

Opublikowano
21 godzin temu, MichałA4 napisał:

Siema 

Panowie czy te półosie podejdą do avf?  To jest z exeo 2.0i

IMG_20200420_173724.jpg

podejdą na 100%

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Czyli wychodziły s-line bez tego naszycia?

W B6 tak.

45 minut temu, MaTeo85 napisał:

W b6 S-Line to inaczej sporty, dopiero w B7 były z napisem sline jak dobrze kojarzę

Dokładnie tak jak piszesz. :) Motyw ten pojawił się w C6, nie wiem jak w A3.

Opublikowano

Witam. Potrzebuję foto (chyba, że ktoś ma na sprzedaż to chętnie odkupie)  zbiornik płynu spryskiwaczy do A4 b6 zwykły z miejscem bbs czujnik poziomu płynu. Ewentualnie nr nowego bo. Mój cieknie... 

Pozdrawiam 

Opublikowano
16 godzin temu, turzol napisał:

podejdą na 100%

Dzięki Artur za upewnienie w temacie  udało mi się je wyrwać za 50 zł obie i nie byłem pewien czy to podpasuje, mam jeszcze pytanie do Was Panowie odnośnie przegubów , prawa półoś nie ma żadnych luzów  jest ścisła zero możliwości ruchu na obu przegubach, a lewa na przegubie zewnętrznym ma taki naprawdę minimalny luz który czuje się poprostu pod ręką ruszając przegubem i ośką , pytanie czy jest to do zaakceptowania czy go wymienić ? Auto z jakiego zostało to wyrwane miało nie całe 100 tys przejechane i się zastanawiam co z tym zrobić właśnie .

Opublikowano

Może się to później objawiać drganiami podczas prędkości powyżej 100 km/h lub przy jeździe w zakrętach.

Opublikowano

Właśnie obecnie mam problem z czymś takim, tzn auto tak jakby mrowiło przy prędkościach powyżej 100 km/h, ale wiem też że przeguby mam szrot  dlatego zdecydowałem się na wymianę całych półosi ze świeższego rocznika . Podejrzewam że jak zdejmę swoje półosie to będą znacznie gorzej rozbite . W przypadku tego z exeo luz nie jest  nawet zauważalny gołym okiem tylko poprostu trzymając to oburącz i poruszając przegubem zewnętrznym  czuć taki minimalny ruch to nawet 0.5mm nie ma . Stąd zagwozdka czy to założyć czy wymienić , a jak wymienić to na co? Tego luzu na pewno nie powinno być, bo prawy go nie ma więc to poprostu zużycie, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii i nie wiem czy to ma jakąś akceptowalną granice czy nie. 

Opublikowano
13 godzin temu, Langista napisał:

Może się to później objawiać drganiami podczas prędkości powyżej 100 km/h lub przy jeździe w zakrętach.

To w przypadku przegubu wewnętrznego, a jeśli nawet zewn. to nie przy takim minimalnym luzie :)

13 godzin temu, MichałA4 napisał:

Właśnie obecnie mam problem z czymś takim, tzn auto tak jakby mrowiło przy prędkościach powyżej 100 km/h, ale wiem też że przeguby mam szrot  dlatego zdecydowałem się na wymianę całych półosi ze świeższego rocznika . Podejrzewam że jak zdejmę swoje półosie to będą znacznie gorzej rozbite . W przypadku tego z exeo luz nie jest  nawet zauważalny gołym okiem tylko poprostu trzymając to oburącz i poruszając przegubem zewnętrznym  czuć taki minimalny ruch to nawet 0.5mm nie ma . Stąd zagwozdka czy to założyć czy wymienić , a jak wymienić to na co? Tego luzu na pewno nie powinno być, bo prawy go nie ma więc to poprostu zużycie, ale nie mam doświadczenia w tej kwestii i nie wiem czy to ma jakąś akceptowalną granice czy nie. 

Skoro to zewnętrzny to zakładaj śmiało, poza tym minimalny luz jest dopuszczalny 

Opublikowano

Przegub raczej się objawia przy mocnym przyspieszaniu np z 2, 3 biegu i pedał w podłogę... Do tego mocne drgania lewarka... A jeśli mrowi powyzej 100 to może być wina opon dla przykładu... Obadaj też zawieszenie, bo jak są luzy na sworzniu to też są lekkie wibracje przy przyspieszaniu... 

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Przegub raczej się objawia przy mocnym przyspieszaniu np z 2, 3 biegu i pedał w podłogę... Do tego mocne drgania lewarka... A jeśli mrowi powyzej 100 to może być wina opon dla przykładu... Obadaj też zawieszenie, bo jak są luzy na sworzniu to też są lekkie wibracje przy przyspieszaniu... 

Zawieszka cała do roboty z przodu :ph34r: koła wykluczam bo zarówno na letnim jak i zimowym zestawie jest to samo, ale na początku zrobię porządek z zawieszeniem, poduszkami i przegubami , a potem będę się zastanawiał jeżeli coś jeszcze będzie nie tak. 

 

9 godzin temu, bjoern napisał:

To w przypadku przegubu wewnętrznego, a jeśli nawet zewn. to nie przy takim minimalnym luzie :)

Skoro to zewnętrzny to zakładaj śmiało, poza tym minimalny luz jest dopuszczalny 

Właśnie założę je i zobaczymy co z tego wyjdzie, sam to ogarnę więc tyle co czasu trochę stracę  .;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...