Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak wskazówki muszą być te same

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak wskazówki muszą być te same

No czyli kupujesz 2 liczniki po 20zł = 40zł i masz komplet na licznik A4 ? :)

Opublikowano

ale jest jakaś rzeźba, żeby wyciągnąć z paska i wsadzić do a4?

Opublikowano

Wyciagasz z paska i do audi. A co do ramek to trzeba zeszlifowac bo są za wysokie i jakoś przykleić.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No i elegancko, mi sie podoba. Dzieki za foty. :)

Opublikowano

Zrobiłem sobie kiedyś swap na polifta z fisem do '98-wszystko śmiga elegancko. Dzisiaj włożyłem inny licznik prosto z A4 fl. Konsola sama z siebie się swieci, Commander nie może zabanglac z zegarami. Jakieś podpowiedzi?

A ten pierwszy licznik był z cyfrowym zegarkiem czy wskazówkowym?

To że konsola się podswietla idzie ustawić w zegarach. Commander nie bangla w sensie, że nie komunikuje się czy, że adaptacja nie wskakuje?

Opublikowano

Ale konsola swieci sie caly czs nawet po wyciągnięciu kluczyka. Commander nie chce się połączyć z zegarami.

Opublikowano

Witam mam wielki problem.podłączyłem ten licznik według schematu i mam blad 17978 i nie moge odpalic auta.immo bylo usuwane z sterownika,licznik przed liftowy.pomużcie co sie moglo stać?


Witam mam wielki problem.podłączyłem ten licznik według schematu i mam blad 17978 i nie moge odpalic auta.immo bylo usuwane z sterownika,licznik przed liftowy.pomużcie co sie moglo stać?

Napisze jeszcze ze jeździłem na tym nowym liczku,to się dopiero stało jak odlaczylem aku,podłączyłem spalanie.druga kostka od nadkola żółty cienki kabelek i temperaturę z klimatronika i zmieniałem manetke.po podłączeniu wszystkiego i poskladaniu podłączyłem aku.i już się cieszyłem na fisie elegancko żadnych błędów. Ale jak załączyłem auto zgaslo i pika pod maską około minuty.na vagu błąd jak wyżej. Przedtem odpalalem normalnie na kluczach bez immo bo w zeszłym roku niby było usunięte z ECU.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

jak coś pika pod maską to może jakiś emulator immo, sprawdź skąd to, jak wygląda. może wina tego że aku był odpięty. Albo to przepustnica się adaptuje. Włącz zapłon na minutę i dopiero odpal.

Opublikowano

jak coś pika pod maską to może jakiś emulator immo, sprawdź skąd to, jak wygląda. może wina tego że aku był odpięty. Albo to przepustnica się adaptuje. Włącz zapłon na minutę i dopiero odpal.

prubowałem i dalej nic a z immo nieda sie połaczyć vagiem.ale nie rozumiem skoro immo było usuniete z ecu to czemu jes tylko blad z immo,z tego co poczytałem na necie to immo blokuje sam juz nie wiem.

nawet cięzko zdiagnozować skad to pika

Opublikowano

W przedlifcie immo jest poza licznikiem wiec sam licznik nie ma tu nic do rzeczy. Standardowo nic nie pokaże w audi pod maską, więc ja bym w tym upatrywał przyczyny problemu. Może sprawdź czy dobrze wszystko podłączyłeś, zwłaszcza ten sygnał spalania.

Opublikowano

W przedlifcie immo jest poza licznikiem wiec sam licznik nie ma tu nic do rzeczy. Standardowo nic nie pokaże w audi pod maską, więc ja bym w tym upatrywał przyczyny problemu. Może sprawdź czy dobrze wszystko podłączyłeś, zwłaszcza ten sygnał spalania.

nawet odłaczylem sygnał spalania i dalej to samo.druga kostka od nadkola koska bezowo-ruzowa cieniutki zolty kabelek

W przedlifcie immo jest poza licznikiem wiec sam licznik nie ma tu nic do rzeczy. Standardowo nic nie pokaże w audi pod maską, więc ja bym w tym upatrywał przyczyny problemu. Może sprawdź czy dobrze wszystko podłączyłeś, zwłaszcza ten sygnał spalania.

nawet odłaczylem sygnał spalania i dalej to samo.druga kostka od nadkola koska bezowo-ruzowa cieniutki zolty kabelek

dodam ze kabelka nie ucinalem,tylko troszke rozciolem otuline i zlutowalem kabelki i zaizolowalem.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/965a348f6732a0c8

Tylko za na tym zdjeciu jest uciety ale tak to wyglada,zdjecie z neta

Opublikowano

dorwalem kabel i zrobilem test wyjsc. Licznik z analogowym zegarkiem z cyferkami przy ostatniej opcji "kontrolka przegrzania silnika" brak reakcji, brak jakiegokolwiek komunikatu na fis... Tak ma byc czy cos skopalem przy dorabianiu kostek 32P nowych. Reszta jest ok

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zdiagnozowalam że piszczy przepustnica,jak skończy to się przymyka.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

temat z immo rozwiazany,tylko dalej piszczy przepustnica?

Opublikowano (edytowane)

Obecnie zająłem się naprawą swojego licznika - przedlift (96r) z fisem

*Poprawiłem wszystkie luty gniazd licznika w celu wyeliminowania tzw. zimnych lutów

*Wymieniony silniczek obrotomierza, bo wskazówka drgała gdy licznik dostawał napięcie np. silnik zgaszony i włączałem światła pozycyjne, przy otwieraniu drzwi, po włączeniu zapłonu.

*Jutrzejszy dzień zarezerwowany dla naprawy wyświetlacza fis - lutowanie przewodów do płyty głównej licznika oraz do wytrawionej i dociętej płytki, żeby połączyć ją gumką przewodzącą z wyświetlaczem.

Pytanko do was, vfiz jest tylko po magistrali CAN? Ruszy na moim liczniku czy to zabawa dla tych którzy mają licznik poliftowy? Fajny bajer, dużo można zobaczyć parametrów real-time :D

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Tylko liczniki z elektronicznym zegarkiem

Opublikowano (edytowane)

Licznik nie wystarczy, musi być fabrycznie CAN wyprowadzony do licznika od ECU, czyli wszystkie AFN automatycznie mają problem, bo nie mają instalacji i zmiana licznika nie wystarczy, trzeba wyprowadzić CAN. Niektóre benzyny przedliftowe maja instalacje wyprowadzoną i wystarcza zmiana licznika. W przypadku AVG nie ma juz tego problemu, końcówka kompa 012

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

panowie problem z moja wskazówka rozwiązany , wystarczyło wymienić silniczek i wszystko wróciło do normy :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

koledzy zauważyłem że sporo został poruszony temat CANów w tym wątku a mam takie pytanie

co prawda temat trochę odstający ale czy ktos ma jakąś wiedzę na temat połączenia CANów licznika polift ( elektroniczny zegarek zegary s4) z CANmi radia RNS-E z A6

i montazem sterownika CAN GATWEY oraz multifunkcji na sterowniku z CAN calosc montowana do B5 polift z 2000r

Opublikowano (edytowane)

Rnse bez can gateway montujesz - podpinasz cany z niego i przekaźnika multifunkcji pod Can display w szarej wtyce ( pin 5 i pin 6 )

Teraz pozostaje kwestia czy licznik będzie współpracował bez problemów z navi

Edytowane przez Banan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...