Jump to content
0
tom2009

Audi A4 B7 2.0 TDI 140 KM BPW

Recommended Posts

Chłopaki co myślicie o tym samochodzie.

939142617_;slot=3;filename=eyJmbiI6Ijhre
WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Pierwszy właściciel, Czarny, Metalik, Nie Perłowy, Diesel, 140 KM, 1 968 cm3. ABS, CD, ABS, Centralny zamek, ABS, CD, ABS,

Nawet jakaś historia jest ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego jak się przymierzasz do kupna to przeczytaj to 

cytuje wpis z naszego forum Napisał Musashi "

na forum, jest sporo informacji na ten temat.

jednostka praktycznie identyczna z 1,9 tdi AWX, AVF, maja nawet taka sama głowicę. POdstawowa wada, to jednopunktowe mocowanie PD, skutkujace wyrabianiem się gniazd PD.

DPF i jego warunki dopalania katalitycznego skutkuja przelwaniem paliwa, ktore dostaje sie do oleju. to prowadzi do przyspieszonego zuzycia walka rozrzadu oraz, popychaczy.

plusy w stosunku do AWX i AVF, to elektrycznie sterowany EGR oraz klapa gaszaca, eliminujace przeciekanie oleju na plecionke.

jeżeli 2.0 tdi to zdecydowanie 16V czyli BLB lub BRE

oczywiście należy pamietać o potencjalnym problemie z napedem pompy olejowej poprzez walki wyrownowazajace. Problemy najczesciej sa spowodowane peknieciem lyzwy napinacza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie sztuka ładna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Fish1991 napisał:

kolego jak się przymierzasz do kupna to przeczytaj to 

cytuje wpis z naszego forum Napisał Musashi "

na forum, jest sporo informacji na ten temat.

jednostka praktycznie identyczna z 1,9 tdi AWX, AVF, maja nawet taka sama głowicę. POdstawowa wada, to jednopunktowe mocowanie PD, skutkujace wyrabianiem się gniazd PD.

DPF i jego warunki dopalania katalitycznego skutkuja przelwaniem paliwa, ktore dostaje sie do oleju. to prowadzi do przyspieszonego zuzycia walka rozrzadu oraz, popychaczy.

plusy w stosunku do AWX i AVF, to elektrycznie sterowany EGR oraz klapa gaszaca, eliminujace przeciekanie oleju na plecionke.

jeżeli 2.0 tdi to zdecydowanie 16V czyli BLB lub BRE

oczywiście należy pamietać o potencjalnym problemie z napedem pompy olejowej poprzez walki wyrownowazajace. Problemy najczesciej sa spowodowane peknieciem lyzwy napinacza.

To wszystko to ja wiem.. A co myślicie ogólnie o tej sztuce ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dobrze bo to najważniejsze :) Według mnie sztuka wygląda ładnie. Środek nie jest dojechany. lakier na zdjęciach wygląda spoko. Mi brakowało by tylko xeno ale to zawszę można dołożyć. Jeśli w rzeczywistości wygląda tak jak na zdjęciach to za to cenę spoko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejadę się jutro zobaczyć bo mam tylko 5km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...