[A4B5] Kupno
3 3

61 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
    mój problem wygląda tak:
    jestem młodym kierowcą (żadnej polisy w której byłbym właścicielem lub współwłaścicielem pojazdu) i na razie jeżdżę Toyotą Aygo rocznik 2007 odziedziczoną po mamie. Toyota się sypie i zdecydowanie czas na zmianę samochodu. Chciałbym dieselka ponieważ studia + praca i życie codzienne dają mi jakieś 2tys km miesięcznie, a nie chcę przepłacać za paliwo. Obawiam się kupna od nieznajomej osoby, bo nie jestem mechanikiem ani niczym w tym kierunku więc samochód kupuję "pod okiem" osoby której muszę zaufać. Mam znajomego, który całą rodzinę przekabacił na Audi począwszy od 80 aż po najnowsze modele, które stoją na podwórku. Więc i mnie się udało przeciągnąć na jasną stronę mocy. 
    Trafiła mi się oferta od tegoż znajomego (a właściwie tylko mi ją przekazał, oferta jest o jedno "podanie reki" dalej) na Audi A4, rocznik 98, Quattro, 1.9TDI dość mocno doinwestowane i dbane (subiektywna opinia brata znajomego, konkretów nie znam, bo jeszce się nie interesowałem), zwłaszcza jeśli chodzi o design bo duża część wnętrza to bebechy z S-Line. 
    Przechodząc do rzeczy. Do dyspozycji mam około 10tys zł + mniej więcej 3tys marginesu w razie jakby coś się działo po kupnie. Znajomek stwierdził, że gdyby miał taki budżet jak ja to kupiłby Audi A4. Sednem jest, czy mając jakieś 2300zł na rękę miesięcznie, taki budżet obecnie i chęć jazdy Audi, warto w ogóle jechać obejrzeć ten egzemplarz? Mam na myśli, nie oceniajcie czy egzemplarz jest dobry tylko czy z takim zapleczem można utrzymać Audiczkę czy tak skromne możliwości i ogromne chęci nie wystarczą? 
    Takie czysto subiektywne opinie chciałbym usłyszeć, bo na razie znam 2. Jedna twierdzi, że powinienem iść w Audi A4, a druga, że zakopię się w kosztach OC, utrzymywania 20stolatka przy życiu, wielowahacze umrą i będę miał jeszcze więcej wydatków.
    Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi