Jump to content
2 2
niseN92

A4 B8 CAGB

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Mam pytanie odnośnie silnika w audi A4 B8 2.0TDI, 136KM, 280tyś przebiegu, 2011rok, kod silnika CAGB.

Jakie są najczęstsze usterki w tym silniku, na co zwrócić uwagę przy kupnie autka z takim silnikiem? Czy 136KM daje radę w codziennej normalnej jeździe, co po 9-10 latach użytkowania mogło zostać wyeksploatowane, na jakie ewentualne naprawy/wymiany miałbym sie przygotować? I czy jest możliwość wgrania mapy bez przeróbek np na 160KM jeśli okaże sie że te 136KM jest jednak za słabe.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usterki do sprawdzenia to napęd pompy oleju ( jest już ten dłuższy w 2011 ale nie oznacza, że nie zniszczalny), opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia i nastawnik klap kolektora. Większych wad ten silnik raczej nie ma. Moc można podnieść ale wiążę się to ze zmianą sprzęgła i dwumasy na to z wersji 177km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 136km program na170 km jezdzi jak szalone ?zero problemow zsilnikiem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 5.03.2020 o 22:13, niseN92 napisał:

Witam wszystkich.

Mam pytanie odnośnie silnika w audi A4 B8 2.0TDI, 136KM, 280tyś przebiegu, 2011rok, kod silnika CAGB.

Jakie są najczęstsze usterki w tym silniku, na co zwrócić uwagę przy kupnie autka z takim silnikiem? Czy 136KM daje radę w codziennej normalnej jeździe, co po 9-10 latach użytkowania mogło zostać wyeksploatowane, na jakie ewentualne naprawy/wymiany miałbym sie przygotować? I czy jest możliwość wgrania mapy bez przeróbek np na 160KM jeśli okaże sie że te 136KM jest jednak za słabe.

 

Witam,

Mam Avanta z silnikiem 136km od 3,5 roku i generalnie jestem zadowolony choć trochę już przy nim powymieniałem.. Kupiłem z przebiegiem 187tys. teraz mam 292tys i rośnie :) 

1,5 roku temu przy przebiegu 240tys zrobiłem chiptuning na 184km 415Nm i jestem bardzo zadowolony tylko założyłem wcześniej za słaby zestaw koła dwumasowego (tzn orginalny do 136km) i muszę wymienić na mocniejsze. 

Moje przebiegi są autostradowe ale licznik bije. Tak więc kolego jeździj spokojnie bo części nie są tanie :D

Edited by Pedrowaty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 6.03.2020 o 17:22, pitasss10 napisał:

Usterki do sprawdzenia to napęd pompy oleju ( jest już ten dłuższy w 2011 ale nie oznacza, że nie zniszczalny), opiłkująca pompa wysokiego ciśnienia i nastawnik klap kolektora. Większych wad ten silnik raczej nie ma. Moc można podnieść ale wiążę się to ze zmianą sprzęgła i dwumasy na to z wersji 177km.

Kolego, orientujesz się czy do wersji 136km podejdzie dwumasa z A4 B9 190km? Mam troche wiecej niz 177km.

 

EDIT: znalazłem odpowiedź na forum :)

 

 

 

Edited by Pedrowaty

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.03.2020 o 16:14, daffy napisał:

Mam 136km program na170 km jezdzi jak szalone ?zero problemow zsilnikiem 

Jak masz przebieg na tym programie i jak sprawuje się dwumasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...