Jump to content
IGNORED

[Wrocław] Witam wszystkich :-)


PaluH
 Share

Recommended Posts

Witam,

Nazywam się Bartek (aka PaluH) i jestem z WRO.

Od jakiś 3 tygodni jeżdzę Audi A4 B6 Avant AVF 1.9 TDI Multitronic 2003r/122kkm. Auto przyjechało z Francji. Zmieniłem koła na 225/40/18.

W sumie to miał być samochód dla żony, ale tak mi się nim fajnie jeździ, ze nie bardzo chce mi się z niego wysiadać. Wcześniej jeździłem Alfą 147 JTD 16v i byłem bardzo zadowolony, ale to co prezentuje Audi na tyle mnie zaskoczyło (pozytywnie), ze chyba zmieniłem już na dobre swoją ulubioną markę :-) (choć ciągle ciągnie mnie do BMW). Trochę mam to auto przez przypadek bo sie zafascynowałem multitronic'iem (jest faktycznie extra), ale oczywiście przypadek był fajny :dance:

Poniżej kilka fotek.

DSCF1884web.JPG

DSCF1882web.JPG

DSCF1885web.JPG

DSCF1892web.JPG

DSCF1893web.JPG

DSCF1878web.JPG

Pozdrawiam wszystkich,

PaluH

Link to comment
Share on other sites

Siema

Bryka GIT :oklaski:

Link to comment
Share on other sites

ladne auto.witamy :th: :a4fan: :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Witaj :hi:

Bryka zajefajna, powiedz mi jesli to nie tajemnica ile cie wyniosła?

Troche dużo bo 70k zł (brutto na FV), ale wiem, ze auto ma na pewno oryginalny przebieg, było serwisowane i jest bezwypadkowe.

Link to comment
Share on other sites

Szufla :a4fan:

fotki wrzuc do Dzialu Moje A4

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...