Jump to content
4 4
thequaalude

Audi A4 B7 1.8T przód napęd czy Q?

Recommended Posts

Cześć wszystkim.
Na początek nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje ten temat, ale szukałem różnych postów i nie znalazłem. Za miesiąc/półtora chciałbym zacząć szukać Audi A4 B7 1.8t. Budżet na samochód oraz początkowe wydatki (założenie gazu, ubezpieczenie) wynosi około 25/26k. Stąd moje pytanie, czy opłaca się w tych pieniądzach szukać quattro, czy raczej zostać przy przednim napędzie? Czy utrzymanie samochodu w quattro bardzo "daje po kieszeni" niż to byłby przód napęd? Też nie chciałbym wydawać tysiaka co miesiąc na samochód ;) 
Kolejne pytanie to, czy szukać samochodu w polsce, czy wysłać człowieka do niemiec żeby coś mi poszukał? (koleś sprowadzał już parę samochodów mojej rodzinie i są zadowoleni). Poza jakaś tam podstawową wiedzą na temat samochodów jestem początkującym w ich tematach. Auto głównie będzie mi służyło na dojazdy do pracy i różne inne "miastowe wypady"  oraz na dłuższe wyjazdy na pewno raz na parę miesięcy ;)  

25/26 z początkowymi wydatkami? Szukaj z takim budżetem b6 zadbanej, bo b7 nie znajdziesz.

Czyli bez sensu zwracać uwagę na ogłoszenia za 25/24 tyś? Dodam, że gaz nie jest obligatoryjnym wydatkiem na początek.

Jak wyżej, szukaj B6. Sprowadzone B6 Q w sensownym stanie będzie kosztować ~20 tysięcy zł. Do tego dolicz ubezpieczenie, pakiet startowy (filtry, oleje), ogarnięcie klimatyzacji, opony, etc. gaz i lekko dobijasz do ćwiartki. 

BEX Quattro Avant S-line Plus Avus Silver

Jakie 25 tys za B6? Trzeba byś skończonym idiotą by dać tyle za stare B6. Bez problemu znajdziesz B7 z 1.8T do 26 tys, jeżeli nie wymagasz przecenionego Q to znajdziesz nawet dobrą opcję. Jeżeli mieszkasz poza miastem warto pomyśleć o Q, jeżeli miasto to nie warto. Większa waga auta, większy ciężar dla silnika i trochę też spalanie. 

49 minut temu, Quattro200HP napisał: