Jump to content
4 4
thequaalude

Audi A4 B7 1.8T przód napęd czy Q?

Recommended Posts

Cześć wszystkim.
Na początek nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje ten temat, ale szukałem różnych postów i nie znalazłem. Za miesiąc/półtora chciałbym zacząć szukać Audi A4 B7 1.8t. Budżet na samochód oraz początkowe wydatki (założenie gazu, ubezpieczenie) wynosi około 25/26k. Stąd moje pytanie, czy opłaca się w tych pieniądzach szukać quattro, czy raczej zostać przy przednim napędzie? Czy utrzymanie samochodu w quattro bardzo "daje po kieszeni" niż to byłby przód napęd? Też nie chciałbym wydawać tysiaka co miesiąc na samochód ;) 
Kolejne pytanie to, czy szukać samochodu w polsce, czy wysłać człowieka do niemiec żeby coś mi poszukał? (koleś sprowadzał już parę samochodów mojej rodzinie i są zadowoleni). Poza jakaś tam podstawową wiedzą na temat samochodów jestem początkującym w ich tematach. Auto głównie będzie mi służyło na dojazdy do pracy i różne inne "miastowe wypady"  oraz na dłuższe wyjazdy na pewno raz na parę miesięcy ;)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

25/26 z początkowymi wydatkami? Szukaj z takim budżetem b6 zadbanej, bo b7 nie znajdziesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli bez sensu zwracać uwagę na ogłoszenia za 25/24 tyś? Dodam, że gaz nie jest obligatoryjnym wydatkiem na początek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyżej, szukaj B6. Sprowadzone B6 Q w sensownym stanie będzie kosztować ~20 tysięcy zł. Do tego dolicz ubezpieczenie, pakiet startowy (filtry, oleje), ogarnięcie klimatyzacji, opony, etc. gaz i lekko dobijasz do ćwiartki. 


BEX Quattro Avant S-line Plus Avus Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie 25 tys za B6? Trzeba byś skończonym idiotą by dać tyle za stare B6. Bez problemu znajdziesz B7 z 1.8T do 26 tys, jeżeli nie wymagasz przecenionego Q to znajdziesz nawet dobrą opcję. Jeżeli mieszkasz poza miastem warto pomyśleć o Q, jeżeli miasto to nie warto. Większa waga auta, większy ciężar dla silnika i trochę też spalanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, Quattro200HP napisał:

Jakie 25 tys za B6? Trzeba byś skończonym idiotą by dać tyle za stare B6. Bez problemu znajdziesz B7 z 1.8T do 26 tys, jeżeli nie wymagasz przecenionego Q to znajdziesz nawet dobrą opcję. Jeżeli mieszkasz poza miastem warto pomyśleć o Q, jeżeli miasto to nie warto. Większa waga auta, większy ciężar dla silnika i trochę też spalanie. 

czytanie ze zrozumieniem. On ma 25tyś, ale w tym chce zrobić pakiet start, opłaty i założyć LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie, odliczyc lpg, ubezpieczenie, jakies opony, pakiet startowy to trzeba b7 1.8t za 15 tys znalezc... Powodzenia zycze. W takiej cenie tylko b6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, MarcinL napisał:

czytanie ze zrozumieniem. On ma 25tyś, ale w tym chce zrobić pakiet start, opłaty i założyć LPG.

No właśnie przeczytaj jeszcze raz. Nie napisał o S-LINE, koniecznym Q, gazie na start itp. Zwykłe B7 1.8T znajdzie nawet za 22 tys. Olej, filtry 400zł, ubezpieczenie 600zł. Co to jest? Niepotrzebnie straszycie kolegę jakby kupował co najmniej S8, a B7 to proste i banalne auto. Miałem 3 lata B7 w Q z jakże według niektórych złym 2.0T i uważam, że utrzymanie tego auta to śmieszne grosze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
25 minut temu, Quattro200HP napisał:

No właśnie przeczytaj jeszcze raz. Nie napisał o S-LINE, koniecznym Q, gazie na start itp. Zwykłe B7 1.8T znajdzie nawet za 22 tys. Olej, filtry 400zł, ubezpieczenie 600zł. Co to jest? Niepotrzebnie straszycie kolegę jakby kupował co najmniej S8, a B7 to proste i banalne auto. Miałem 3 lata B7 w Q z jakże według niektórych złym 2.0T i uważam, że utrzymanie tego auta to śmieszne grosze. 

Olej i filtry za 400 zł to jest pakiet startowy w blisko 15letnim aucie? Gdzie zawsze w zawieszeniu jest coś do roboty, hamulce mogą być do roboty, rozrząd na bank będzie do wymiany, może się okazać że turbo również, albo sprżegło z dwumasą. Za 22k ktoś sprzeda Ci iglę b7 1.8t? Ja za pakiet startowy do b6 dałem 5tys zł i to jest normalna kwota. Tu na forum ludzie też tyle wydają. Dolicz lpg za 3 tys zł, ubezpieczenie i z tych Twoich 22 tys robi się ponad 30 lekko. Skończ pisać te dyrdymały po przeczysz faktom.

Edited by bartez90

Share this post


Link to post
Share on other sites

No... zależy od podejścia. Są pasjonaci, co dzień po zakupie auta zaczynają go rozbierać i "robić", a są tacy co kupią, wleją castrola i "niech jeździ" ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, bartez90 napisał:

Olej i filtry za 400 zł to jest pakiet startowy w blisko 15letnim aucie? Gdzie zawsze w zawieszeniu jest coś do roboty, hamulce mogą być do roboty, rozrząd na bank będzie do wymiany, może się okazać że turbo również, albo sprżegło z dwumasą. Za 22k ktoś sprzeda Ci iglę b7 1.8t? Ja za pakiet startowy do b6 dałem 5tys zł i to jest normalna kwota. Tu na forum ludzie też tyle wydają. Dolicz lpg za 3 tys zł, ubezpieczenie i z tych Twoich 22 tys robi się ponad 30 lekko. Skończ pisać te dyrdymały po przeczysz faktom.

To normalny pakiet jak ktoś umie kupić auto. Jak ktoś kupuje auto z ze sprzęgłem, rozrządem, układem hamulcowym, turbo itp do zrobienia, to lepiej zainteresować się biletem miesięcznym, bo większego pojęcia o autach nie ma i nikt ogarnięty nie da za taki śmietnik więcej niz 20 tys. Serio przestańcie robić z A4 auto super, hiper premium. Zwykły sedan dla przeciętnego Janusza z normalnymi kosztami utrzymania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, Quattro200HP napisał:

To normalny pakiet jak ktoś umie kupić auto. Jak ktoś kupuje auto z ze sprzęgłem, rozrządem, układem hamulcowym, turbo itp do zrobienia, to lepiej zainteresować się biletem miesięcznym, bo większego pojęcia o autach nie ma i nikt ogarnięty nie da za taki śmietnik więcej niz 20 tys. Serio przestańcie robić z A4 auto super, hiper premium. Zwykły sedan dla przeciętnego Janusza z normalnymi kosztami utrzymania.

Ale tu nikt nie mowi ze koszty utrzymania takiego auta sa wysokie, ja tez tak nie twierdze. Natomiast 1.8t to nie jest 1.6 mpi i jest tu pare rzeczy ktore po zakupie uderza po kieszeni. Myslisz ze ktos na krotko przed sprzedaza wymieni rozrzad, zawias, turbo czy hamulce? 80% b6 i b7 wymaga wkladu tych kilku tys na start i takie sa fakty, a pozostale 20% to zajechane trupy w ktorych silnik jest do kapitalki. Auto w stanie nie wymagajacym wkladu finansowego mozesz kupic od kogos z forum, ale nie za ceny najnizsze z otomoto czy allegro.

Edited by bartez90

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.08.2019 o 23:33, bartez90 napisał:

Auto w stanie nie wymagajacym wkladu finansowego mozesz kupic od kogos z forum, ale nie za ceny najnizsze z otomoto czy allegro.

Dokładnie, bo z forum to zrobią nam rozrząd, zawias turbo i hamulce i tę landryne pewnie mają od nowości z salonu. Nie mówiąc już, że jak z forum to od razu sporo drożej a za to można sobie grata doprowadzić do podobnego stanu

Są takie przypadki jak piszesz, ale to jakaś patologia i po samej rozmowie z właścicielem można to wywnioskować :D Większość tymi autami jeździ do pracy czy gdzie tam i raczej musza być robione na bieżąco. To jeszcze nie są podrdzewiałe rzęchy za 1000zł, żeby je sprzedawać gdy sie termin rozrządu zbliża, więc bez przesady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 godzinę temu, daw9 napisał:

Dokładnie, bo z forum to zrobią nam rozrząd, zawias turbo i hamulce i tę landryne pewnie mają od nowości z salonu. Nie mówiąc już, że jak z forum to od razu sporo drożej a za to można sobie grata doprowadzić do podobnego stanu

Są takie przypadki jak piszesz, ale to jakaś patologia i po samej rozmowie z właścicielem można to wywnioskować :D Większość tymi autami jeździ do pracy czy gdzie tam i raczej musza być robione na bieżąco. To jeszcze nie są podrdzewiałe rzęchy za 1000zł, żeby je sprzedawać gdy sie termin rozrządu zbliża, więc bez przesady

Powiem Ci tak. Swoje b6 1.8t Q kupilem 2 lata temu za 26 tys zl. Z forum. Powiesz pewnie ze mega drogo?

No to z rzeczy ktore zrobilem przez rok to byla rejestracja po zakupie oraz oc i przeglad po 10 msc. Tyle. Duzo wg Ciebie?

Poprzedni wlasciciel kupil to auto rok wczesniej, a po roku trafila mu sie robota za wielka woda. Tak wiec auto musial sprzedac. On kupil je za 18 tys, wlozyl 6 w caly rozrzad z lancuszkiem i napinaczem, regeneracje turbo, hamulce, sporo rzeczy z zawieszenia (4 wahacze, 4 laczniki stabilizatora), wymiane filtrow, olei i jakies pomniejsze pierdoly. Do tego zalozyl lpg za 3,5 tys. Czyli na auto wydal 27,5 tys na gotowo. Ja chcac kupic cos niesprawdzonego tez bym tyle wydal, a dostalem gotowca i nie tracilem czasu na jazdy po warsztatach.

Widze ze jestes tu nowy, wiec poczytaj tematy uzytkownikow, jakie robia pakiety startowe po zakupie. Ostatnio coraz wiecej kapitalek w 1.8t tez sie pojawia, a tu na forum raczej nie ma zbyt wielu leszczy, ktorzy nie potrafia sprawdzic auta przed zakupem. Takie zycie.

Aha, rozrzad wymienia sie po zakupie,niewazne czy sprzedajacy twierdzi ze byl wymieniany 10k temu czy 100k. Chyba ze ma na to papiery i mu naprawde ufasz. Handlarzowi tez bys zaufal gdyby twierdzil ze wymienil rozrzad? 

Edited by bartez90

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, bartez90 napisał:

Handlarzowi tez bys zaufal gdyby twierdzil ze wymienil rozrzad

Jeśli ma papiery to pozostaje mu zaufać tak jak ty zaufałeś temu co od niego kupowałeś. 

LPG przez rok coś tam mu się pewnie zwróciło chyba, że założył a jeździł tylko w niedziele do kościoła, ale w tym nie widzę sensu. Kupił zaniedbanego grata i przez rok musiał wymieniać zaawias, regenerować turbo i robić hamulce. Utraty wartości samochodu przez rok widzę pod uwagę nie wziąłeś a sprzedał tobie praktycznie z zerową stratą (zakładając, że założył gaz, bo dużo jeździł). Nie widzę by była to mega okazja. Mogłeś równie dobrze zrobić jak on i o tym właśnie pisałem, czyli kupić tańsze auto i je zrobić. Może by trzeba było robić więcej, może mniej. To zależy od szczęścia i wiedzy gdy się sprawdza. Tak jak napisałeś - takie życie. 

Wyobraź sobie teraz, że nie każdy siedzi na forum, nie każdy jest januszem co liczy każdy grosz wydany na podzespoły o których piszesz by za rok to wszystko skrupulatnie odzyskać. Też są ludzie co sprzedają auto nie tylko po dzwonie i zaniedbane, ale po prostu chcą je szybko sprzedać i pojawiają się okazje, które handlarzy szukają w Polsce czy na zachodzie... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, daw9 napisał:

Jeśli ma papiery to pozostaje mu zaufać tak jak ty zaufałeś temu co od niego kupowałeś. 

To malo jeszcze w zyciu widziales. Ale z takich jak Ty akurat zyje (a mialem juz sporo takich spraw w karierze), wiec nie jestes odosobniony w swoim naiwnym mysleniu.

Dolicz do tego co wydal jeszcze oc i przeglad dla mnie z ktorych skorzystalem 10msc. Wyszlismy na zero po utracie wartosci. I mowie Ci przejrzyj tematy na forum o tym ile ludzie robia po zakupie (o remontach, nie modach), bo grata to jeszcze nie widziales.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam po prostu pojeździć i poszukać a znajdziesz, a pisanie o tych waszych pakietach startowych to już głowa boli czasami czytając te posty już głowa boli (owszem trzeba się liczyć z kosztami) ale z takim podejściem to ciężko będzie coś zrobić. A zresztą nie wiem co ludzie myślą wliczając w ten wasz pakiet startowy oleje filtry i rozrząd bo z tym człowiek się powinien liczyć od razu po kupnie samochodu nawet o tym nie wspominając chyba, że auto z salonu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, bartez90 napisał:

To malo jeszcze w zyciu widziales. Ale z takich jak Ty akurat zyje (a mialem juz sporo takich spraw w karierze), wiec nie jestes odosobniony w swoim naiwnym mysleniu.

Dolicz do tego co wydal jeszcze oc i przeglad dla mnie z ktorych skorzystalem 10msc. Wyszlismy na zero po utracie wartosci. I mowie Ci przejrzyj tematy na forum o tym ile ludzie robia po zakupie (o remontach, nie modach), bo grata to jeszcze nie widziales.

Piszesz tak jakby samochód to tylko od handlarzy mozna było kupić lub uczciwych ludzi z forum. To opowiedz jak handlarze oszukują na wymianie paska. Jeśli wymienia po kupieniu to widać, że pasek jest świeży, a jak ma faktury od poprzedniego właściciela to zawsze można to sprawdzić. W 1,8T jest jeszcze łańcuch ale z tego co wiem to go słychać gdy zbliża się wymiana. Po kupieniu auta można z tym poczekać kilka miesięcy gdy w miarę wygląda - ja tam lubię trochę adrenaliny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Czarek99 napisał:

A zresztą nie wiem co ludzie myślą wliczając w ten wasz pakiet startowy oleje filtry i rozrząd bo z tym człowiek się powinien liczyć od razu po kupnie samochodu nawet o tym nie wspominając chyba, że auto z salonu ...

To co pogrubiłem - sam sobie odpowiedziałeś dlaczego ten pakiet nazywa się "startowy" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że to pakiet "startowy" ale wspominając o tym przy. Dobrze, że mnie uświadomiłeś... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2019 o 13:35, daw9 napisał:

Piszesz tak jakby samochód to tylko od handlarzy mozna było kupić lub uczciwych ludzi z forum. To opowiedz jak handlarze oszukują na wymianie paska. Jeśli wymienia po kupieniu to widać, że pasek jest świeży, a jak ma faktury od poprzedniego właściciela to zawsze można to sprawdzić. W 1,8T jest jeszcze łańcuch ale z tego co wiem to go słychać gdy zbliża się wymiana. Po kupieniu auta można z tym poczekać kilka miesięcy gdy w miarę wygląda - ja tam lubię trochę adrenaliny ;)

c**ja widzisz, a nie że pasek świeży.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 28.08.2019 o 15:40, thequaalude napisał:

Cześć wszystkim.
Na początek nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje ten temat, ale szukałem różnych postów i nie znalazłem. Za miesiąc/półtora chciałbym zacząć szukać Audi A4 B7 1.8t. Budżet na samochód oraz początkowe wydatki (założenie gazu, ubezpieczenie) wynosi około 25/26k. Stąd moje pytanie, czy opłaca się w tych pieniądzach szukać quattro, czy raczej zostać przy przednim napędzie? Czy utrzymanie samochodu w quattro bardzo "daje po kieszeni" niż to byłby przód napęd? Też nie chciałbym wydawać tysiaka co miesiąc na samochód ;) 
Kolejne pytanie to, czy szukać samochodu w polsce, czy wysłać człowieka do niemiec żeby coś mi poszukał? (koleś sprowadzał już parę samochodów mojej rodzinie i są zadowoleni). Poza jakaś tam podstawową wiedzą na temat samochodów jestem początkującym w ich tematach. Auto głównie będzie mi służyło na dojazdy do pracy i różne inne "miastowe wypady"  oraz na dłuższe wyjazdy na pewno raz na parę miesięcy ;)  

witam kolego, z racji że posty powyżej niczego nie wniosły do twojego zapytania i jeśli interesuje cię b7 po swapie z 2.0 tfsi na 1.8t  z praktycznie pełnym wyposażeniem to odezwij się

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupować Audi bez  :quattro: nie ma sensu, więc spokojnie dozbieraj, poszukaj coś ciekawego i będziesz zadowolony. Nie polecam nikomu napędu na przód w żadnym samochodzie.


Jeździć Audi bez  :quattro: to jak pić piwo bezalkoholowe B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, xeo151 napisał:

Kupować Audi bez  :quattro: nie ma sensu, więc spokojnie dozbieraj, poszukaj coś ciekawego i będziesz zadowolony. Nie polecam nikomu napędu na przód w żadnym samochodzie.

Poszukiwanie niezajechanego BFB Q w B7 w normalnej cenie to tak jak szukać Passata B5 FL 1,9 TDI z przebiegiem 180 kkm.... Można, ale jest to niebywale trudne. Szukałem BFB Q w B7 i znalezienie czegoś z ksenonem w granicach 27 tysięcy złotych było niemożliwe. Trzeba czekać aż bańka pęknie.

Edited by george

BEX Quattro Avant S-line Plus Avus Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, george napisał:

Poszukiwanie niezajechanego BFB Q w B7 w normalnej cenie to tak jak szukać Passata B5 FL 1,9 TDI z przebiegiem 180 kkm.... Można, ale jest to niebywale trudne. Szukałem BFB Q w B7 i znalezienie czegoś z ksenonem w granicach 27 tysięcy złotych było niemożliwe. Trzeba czekać aż bańka pęknie.

Wystarczy mieć odpowiednio dużo $ i się znajdzie. Sporo osób chciałoby za pół darmo kupić B7 1.8 Q które jest rzadkością i będzie już dobrze trzymać cenę.


Jeździć Audi bez  :quattro: to jak pić piwo bezalkoholowe B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, xeo151 napisał:

Kupować Audi bez  :quattro: nie ma sensu, więc spokojnie dozbieraj, poszukaj coś ciekawego i będziesz zadowolony. Nie polecam nikomu napędu na przód w żadnym samochodzie.

No oczywiście 160KM w elpidżi rwie tak asfalt, że nie ma sensu kupować bez :wallbash:

Prócz zimy nie widzę potrzeby posiadania quattro, poza tym nawet z nim A4 ciągnie przodem jakby miało odważnik o masie jednej tony przyczepiony do rejestracji ale cóż, taki urok.

 

2 godziny temu, xeo151 napisał:

Wystarczy mieć odpowiednio dużo $ i się znajdzie. Sporo osób chciałoby za pół darmo kupić B7 1.8 Q które jest rzadkością i będzie już dobrze trzymać cenę.

Trzymać cenę? Ba, będzie drożeć z roku na rok, jak to egzotyki...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, papadziordzio napisał:

Prócz zimy nie widzę potrzeby posiadania quattro,

A jak ktoś ma ochotę zrobienia takiego 1.8t na 250 hp to też nie widzisz sensu?

 

4 minuty temu, papadziordzio napisał:

poza tym nawet z nim A4 ciągnie przodem jakby miało odważnik o masie jednej tony przyczepiony do rejestracji ale cóż, taki urok.

To chyba nie jeździłeś a4 z Q.

 

5 minut temu, papadziordzio napisał:

Trzymać cenę? Ba, będzie drożeć z roku na rok, jak to egzotyki...

 

Widzisz, brakło kasy na Q to kupiłeś w ośce i teraz mówisz że nie ma sensu Q. Równie dobrze mogłeś paska b6 kupić, byłby tańszy i nie marudziłbyś że za drogie itp itd

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, tranduo napisał:
8 minut temu, papadziordzio napisał:

poza tym nawet z nim A4 ciągnie przodem jakby miało odważnik o masie jednej tony przyczepiony do rejestracji ale cóż, taki urok.

To chyba nie jeździłeś a4 z Q.

 

Ja jeżdżę i potwierdzam, że 1.8t Q b6/b7 to jest muł. 

2 minuty temu, tranduo napisał:
8 minut temu, papadziordzio napisał:

Trzymać cenę? Ba, będzie drożeć z roku na rok, jak to egzotyki...

 

Widzisz, brakło kasy na Q to kupiłeś w ośce i teraz mówisz że nie ma sensu Q. Równie dobrze mogłeś paska b6 kupić, byłby tańszy i nie marudziłbyś że za drogie itp itd

Mi nie brakło. Kupiłem, ostro doinwestowałem i mówię krótko - nie ma się nad czym spuszczać. Znaczna większość użytkowników nie potrzebuje Quattro i nie poczuje różnicy na plus jak nie podniesie mocy.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Emejcz napisał:

Ja jeżdżę i potwierdzam, że 1.8t Q b6/b7 to jest muł. 
 

Owszem, w serii jak najbardziej. Natomiast ja o prowadzeniu mówię, bo jeździłem b7 1.8t w ośce i to auto znacznie gorzej skręca i sie prowadzi niż b7 w Q. Po prostu płuży przodem jak głupie, przy Q nie jest to tak odczuwalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, tranduo napisał:

A jak ktoś ma ochotę zrobienia takiego 1.8t na 250 hp to też nie widzisz sensu?

 

To chyba nie jeździłeś a4 z Q.

 

Widzisz, brakło kasy na Q to kupiłeś w ośce i teraz mówisz że nie ma sensu Q. Równie dobrze mogłeś paska b6 kupić, byłby tańszy i nie marudziłbyś że za drogie itp itd

Cholera sekta 1.8 T z kłatro się obruszyło.

Odpowiadając:

1. Tak jest, wszyscy robią słynne 250KM i mają problem z trakcją :polew: - z reguły kończy się na szalonym programie za 700zł dzięki, któremu osiągniesz 190KM i... przy dobrej oponie nie ma możliwości żeby zerwał trakcję - ale jak wiadomo priorytetem jest doje... mocy a jeździć na chińskiej oponie za 150zł / szt i płakać, że nie trzyma się drogi.

2. Jeździłeś.

3. Ja płaczę, że za drogie? Właściwie to mogłem golfa kupić, jakbym podjechał pod remizem Passatem to nie miałbym szyb.

1 minutę temu, tranduo napisał:

Owszem, w serii jak najbardziej. Natomiast ja o prowadzeniu mówię, bo jeździłem b7 1.8t w ośce i to auto znacznie gorzej skręca i sie prowadzi niż b7 w Q. Po prostu płuży przodem jak głupie, przy Q nie jest to tak odczuwalne.

Przejedź się najpierw czymś co na prawdę się dobrze prowadzi a potem siej teorię jakie to A4 w Q przyklejone do asfaltu jest.

Edited by papadziordzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
4 4

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...